sobota, 1 sierpnia 2015

The Truth Is Painful Cz.16



Ja: Ej, a jak ty masz na imię?

xxx xxx xxx: Josh :<
Ja: Czemu smuteczeg?
Josh: A czemu nie?
Ja: Dobra już daje ci spokój 
Josh: Lul, przecież nie o to mi chodziło, głupia c(:
Ja: :P

Polubiłam go. Mimo, że znam go raptem kilka godzin, to czuję podobieństwo między nami. Tak jakby sam nie miał lekko. 


Josh: A tak serio to chujowe mam imię :<

Ja: Wcale nie, ładne jest
Josh: Nie zarywaj :^
Ja: Wybacz :(
Josh: Gramy w 20 pytań?
Ja: Hah, no ok :D
Josh: 1. Jak masz na imię? Ty znasz moje, to nie fair :[
Ja: Angel :)))
Ja: To dopiero chujowe imię *^*
Josh: Urocze ^^
Ja: Ty! Nie zarywaj! 
Ja: 1. Ile lat?
Josh: 19 :)
Josh: 2. a ty?
Ja: Już niedługo stuknie 18 c:
Josh: Młoda nyna ;P
Ja: Powiedział plastik, bez dna *^*
Josh: Od kiedy plastiki mają dno?
Josh: AAAAA
Josh: Butelki w sensie? xD
Ja: Yep XD
Josh: Ciemny ja ;'(
Ja: Oj :(
Ja: 2. od jak dawna występujesz? Albo inaczej... Od jak dawna jesteś gwiazdą?
Josh: Hm... Z rok będzie. 
Josh: Żart :)
Ja: :)))
Josh: Dobra!
Josh: Tak serio to z pół roku
Josh: Muszę się na kimś zemścić i dlatego gram ;)
Ja: Wow, brzmi groźnie
Josh: Chuj jeszcze sobie o mnie przypomni...
Josh: No nieważne...
Josh: 3.ile masz rodzeństwa?
Ja: Nie mam prawdziwego xD
Ja: Mój ojciec rozwiódł się z matką przez co wprowadziłam się do Sydney
Ja: Nowa kobieta ojca ma syna w wieku 22 lat i córkę 14-letnią.
Josh: Wow
Josh: 4. Smutno ci, że opuściłaś matkę?
Ja: Trochę ;/
Ja: Ale mimo wszystko tu mam życie :_
Josh: Nie wątpię... Poznałaś niezłe kurwy -,-
Ja: Co poradzisz?
Ja: Mnie chyba nie da się lubić :)
Josh: Mała?
Ja: Jest twoja pała :)))
Josh: Cięta riposta :((
Ja: Sorry, nie mogłam się powstrzymać.
Ja: I widzisz? Dlatego mnie nie lubią
Josh: Ale wracając... Mała?
Ja: No?
Josh: Nie płacz, co?

Skąd on wie, że spłynęły dwie łzy po moich policzkach?! 


Ja: Nie płacze O_O

Josh: Nie kłam 
Josh: Nie lubię kłamliwych ludzi
Ja: Ale czemu tak twierdzisz?
Josh: Rozpoznałem po atmosferze ;)
Ja: Jaaaa, lubię cie chyba :D
Josh: Ciesze się :)
Josh: 5.Jak wyglądało twoje życie wcześniej?
Ja: Źle...
Ja: Byłam prześladowana przez co miałam małe problemy, ale myślę że jest już ok :)
Josh: Cięłaś się?
Ja: Skąd wiesz?!
Josh: Łatwo cie przejrzeć, mała
Ja: Co ty masz z tą "mała"?
Josh: A nw jakoś lubię tak do ciebie mówić, bo jesteś niższa :P
Ja: Ale większa od twojej pały :)))
Josh: -,-
Josh: Chcesz sprawdzić?!
Josh: Jadę z powrotem po ciebie!!!
Ja: Phi! 
Josh: 6. Przyjdziesz na nasz koncert?
Ja: Pewnie, dostałam już bilet... szkoda że sama...
Josh: Coś się wymyśli, mała ;)
Ja: ???
Josh: Może ci kogoś najmę... Mam pewien pomysł...
Josh: Ej, mała
Josh: Spadam na próbę będę wieczorem xoxo
Ja: Bay xoxo




~~~~~~~~~~~~~~~~~

Kim jest ten Josh? Czyżby zajął miejsce Luka? Ojojoj :(
I od razu mówię, że zdjęć Josha nie będzie bo nie mam kogo wcielić w jego rolę ;) Chyba, że macie jakieś pomysły...?



~LilaSam~


5 komentarzy:

  1. Super! Tylko takie pytanko... Kiedy będzie Seven Nights - Night II? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co wtorek postaram się by wstawić rozdział ;) Już w ten wtorek będzie

      Usuń
  2. Woooooooooow, Josh podoba mi się bardziej od luka *^*
    Chcę mały romansik, prooooooooosze xD
    Nieważne, że jesteś już daleko, daleko, daleko od tego momentu xD
    Ale Josh jest fajny :3
    Czekam na next'a!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co do postaci Josh'a...
      Jeśli chcesz kogoś o tym samym imieniu to:
      - Josh Ryan Hutcherson - amerykański aktor, ma gdzieś z 22 lata chyba xD
      - Jedyny Josh, który jest piosenkarzem, ale amerykańskim, jakiego pamiętam to Josh Groban, ale on ma gdzieś z 30 lat, więc odpada >.<
      - Cody Simpson - gdzieś ok. 18 lat, imię zawsze można zmienić, ale z Australii!!! Piosenkarz i autor tekstów :) Nie najładniejszy, ale najbrzydszy też nie xD
      - Yyyyy... Jak mnie się coś przypomni to dam znać ^_^
      Btw. Dowiedziałam się, że AC/DC też jest z Australii *^*

      Usuń