wtorek, 14 lipca 2015

Liebster Blog Award



Okeeeeeeeej xD Zostałam nominowana przez Setsu do Liebster Blog Award. Taki szok O_O
Dobra, przejdźmy do odpowiadania na pytania od Setsu xD

~~~

1. Od kiedy blogujesz?

Czekaj, sprawdzę kiedy założyłam pierwszego bloga xDDD
A tak poważnie to nie wiem czy pytasz o ogół czy ten konkretny blog =/
Mojego pierwszego bloga założyłam w okolicach kwietnia 2014 roku. 
Blog LilaSam, czyli obecny, założony był w lutym 2015 roku, no czyli długo nie bloguje xD


2. Kolekcjonujesz coś?

Hm... W sumie ja to tam tego nie zaliczam do kolekcjonowania, ale... Gry pudełkowane (chyba nie ma takiego słowa, ale kij z tym, bo na moim blogu wszystko jest możliwe xD) w sensie, że lubię jak na półce jest ich coraz więcej. No i też tak samo mam z gazetami CD-Action :)


3. Skąd pomysł na prowadzenie bloga?

W sumie to już nie pamiętam jaki był powód założenia pierwszego bloga i pisania na nim opowiadania. Hm. Tego co teraz na nim siedzę to założyłam dla "krótkich" opowiadań bo przy dłuższych tracę motywacje i zapał. No a pierwszego założyłam bo pisałam pewne opowiadanie w zeszycie i kumpel mnie namówił na założenie i tak jakoś szło :) *ostatnie zdanie pisane po dłuższym namyśle XD*


4. Jakiej piosenki najbardziej nie lubisz?

Haha, jesu nie wiem xD Zazwyczaj myślę nad tymi jakie lubię xD Myślę, że to "Ellie Goulding - Love Me Like You Do" przez to, że samego filmu pisiont twaszy greja nie lubię XD


5. Na jakie strony internetowe wchodzisz codziennie?

Wreszcie łatwe pytanie *^*
Oczywiście jest to FB (uzależnienie poziom: Hard), 
Wattpad gdzie też piszę swoje opowiadania, kolejne uzależnienie XD 
Blogspot, oczywiście xD
Youtube, żeby muzy posłuchać czy coś obejrzeć :)
No i animezone ^^


6. Wymień dwa ulubione słodycze.

3bit i krówka mordosklejka xDDD


7. Masz swojego ulubionego bloga?

Hm. Tu pojawia się problem bo kiedyś na blogspot czytałam wiele blogów, ale ostatnio przerzuciłam się na wattpad i ciężko sobie przypomnieć, który blog był moim ulubionym =/
MAM! brownberiessx, Zdecydowanie, aczkolwiek już dawno nic nie dodawała ;-;
No i w sumie po prawej stronie są wszystkie blogi, które czytałam i mi się podobały, więc no :)


8. Masz zwierzaka?

Oczywiście ^_^ 
Pieseła domowego - Nuna, 
Pieseła mieszkającego na zewnątrz - Michola, i trzy koteły razem z nim, dwa rude i jeden rudo-szary xD Bez imienne :P


9. Wolisz owoce czy warzywa? ;o 

Owoce xD


10. Ile czasu dziennie przeznaczasz na swojego bloga?

To zależy od tego czy mam wenę danego dnia ^_^ Jeżeli nie, to tylko sprawdzam czy ktoś coś skomentował, co zajmuje parę minut :)
Jak wena to potrafię przesiedzieć do 12 godzin (wstając o 10 i siedząc do 22 xD). Takie dni zdarzają się rzadko.



11. Czy ty lub twój blog znajduje się w jeszcze innych miejscach w Internecie? Twitter, Facebook, Ask? 

Tak. Na fb jest fanpage, ask, youtube, no i na wattpad. Wszystkie niezbędne linki są w zakładce "przydatne linki" :) 



~~~

Jeeeeeeeeeeej! Przebrnęłam ^_^ Bosz, teraz to mam problem xD Z racji tego , że czytam, a właściwie już nie, garstkę blogów, to nie wiem kogo nominować XD No ale ok... spróbujmy xD

Nominuję:
opowiadaniazkrainypiewotniaka.blogspot.com
fairyxtail.blogspot.com
suzasora.blogspot.com
marzentysiace.blogspot.com
pedzelikartka.blogspot.com

To tyle, ale jak ktoś by chciał to prosz bardzo XD Ale napisz w komentarzu to z chęcią poczytam odpowiedzi ^_^

Pytania:
1. Dlaczego założyłaś\eś bloga? 
2. Jesteś dumna\y ze swojego bloga?
3. Co lubisz robić w wolnym czasie? 
4. Ile godzin dziennie spędzasz na kompie?
5. Jakie masz uzależnienie? xd
6. Ulubiona książka? 
7. Jak wygląda twój udany dzień?
8. Podaj trzy cechy charakteru, jakie najbardziej w sobie lubisz.
9. Jaki najczęściej czytasz\oglądasz gatunek?
10. Co najbardziej motywuje Cię do działania?
11. Jesteś nocnym markiem czy rannym ptaszkiem?

No to tego... Tyle xD Ciekawe ile z tych osób wgl zareaguje XD No ale nieważne. Dziękuję za nominację ^^




~LilaSam~


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz