wtorek, 14 lipca 2015

The Truth Is Painful - Prolog



Zapraszam państwa bardzo serdecznie na sequel Friends Only In Messages. Druga część nosi tytuł The Truth Is Painful. Czyżby zła Lila kombinowała jakiś dramat? Powiem tak:
Historia w mojej głowie jest nieznana XD 
Jakoś pierwsze co to przyszedł mi do głowy ten tytuł więc może coś gdzieś się wklepie XD
Oczywiście to nie będzie czysty dramat więc spokojnie ;)
Druga część jest nadal pisana sms'ami. A dlaczego to się dowiecie czytając :P
Możecie tylko gdybać czy to Luke coś ukrywa czy może Angel... A może ktoś nowy? No sama jestem ciekawa gdzie moja wyobraźnia pokieruję drugą część. Ciekawi? Ja myślę!

Zapraszam!


  


~LilaSam~


2 komentarze:

  1. Nie mogę się doczekać! ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Yyyy... Zła Lila?
    A to nie z Hated przypadkiem?
    Lel, no to lecę czytać...

    OdpowiedzUsuń