wtorek, 5 maja 2015

Aktualka 05.05! Zmiany!


Hej! Jednak daje ją dziś, a nie jutro XD
No to zakończyliśmy "Ty, Ja i Łóżko" i wam się baaardzo podobało :D Zauważyłam, że lubicie te klimaty u mnie najbardziej, zresztą sama lubię pisać o nastolatkach i miłości. Zresztą (nadużywam tego słowa XD) ci co są u mnie od samego początku czy po prostu zapoznali się z moim starymi opkami to wiedzą, że ja tylko nastolatkowie i nic po za tym. No niestety (bądź stety) ja tylko w tych klimatach się odnajduje bo sama jestem nastolatką xD Jeżeli czekacie na coś dojrzalszego typu: Kobieta 25 lat z facetem 31 lat, to bardzo mi przykro, ale u mnie czegoś takiego nie znajdziecie ;)
Nie chcę po prostu pisać czegoś o czym nie mam zielonego pojęcia. No bo co ja wiem o dorosłym życiu? Żeby coś napisać (sensownego) trzeba mieć na ten temat jakąś wiedzę lub coś w ten des. Także to blog tylko o nastolatkach ;)
Odnajduje się najlepiej w historiach miłosnych inaczej mówiąc romansidłach. Oczywiście, czasem mogę być natchniona do jakiegoś fantasy tak jak to było w przypadku "PrinceBlood" czy "Odwieczny Lęk". Jeszcze krąży mi po głowie pomysł "Skoro były wampiry to teraz czas na wilki!" Ale póki co wstrzymuje się z tym bo nie mam pomysłu na fabułę ;) Może ktoś chętny na natchnienie mnie? xD

Ale dość o TYM! Już jesteście ciekawi pewnie co nowego się szykuje ;D Otóż tytuł to "Be careful who you trust..."
Rozdziały nie muszą pojawiać się często ponieważ mam końcówkę roku w liceum i muszę zakuwać do egzaminów semestralnych. Trzeba w końcu przysiąść bo w ciągu tych dwóch tygodni miałam czas tylko dla siebie, a i tak jeden tydzień to choroba ;-;
Co do streszczenia to pojawi się jutro. Zdradzę wam jedynie gatunek i tematykę :P
Postanowiłam, że będę dawała osobnego posta ze streszczeniem, bo ci co czytają na bieżąco wiedzą o aktualkach, a ci nowi nie. Więc dla tych osób zrobię osobny post ze streszczeniem dołączany do każdego opka ;)

I powracając jeszcze do moich egzaminów... No cóż... Mam zawalone weekendy więc sił na pisanie - zero. Ale przyznam się bez bicia, że mamy już wtorek, a ja zamiast kuć to siedzę na blogu xD A egzamin mam pierwszy w piątek, a w sobote kolejny i to nie koniec oczywiście. No ale cóż, taka już jestem xD Ciężko mnie do nauki nagonić... Bywa ^^
Od 11 do około 17 maja będę bardziej aktywna na blogu bo mam tydzień wolnego (sama sobie tak postanowiłam). Także nie bądźcie źli, że mało dodaje do tego czasu ;)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Gatunek: Romans, Szkoła, 
Tematyka: Nastolatkowie, Przemoc, Bad boy, Niebezpieczeństwo, Tajemnice, 


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
To na tyle. Papa


~LilaSam~

1 komentarz: