środa, 25 marca 2015

Aktualka 25.03!


Hej! Dziś mam dla was nowe wieści. No po pierwsze zakończyliśmy TEORETYCZNIE "Demon Lasu", ale możecie liczyć na kontynuacje w przyszłości :D
I znów coś mam w głowie. Sama nie wiedziałam jaki dać tytuł, ale po naradzie z kumpelą wybrałam tytuł "PrinceBlood".
Ps. w ogóle zmusiła mnie do pisania tego, ale to szczegół xD
Nie wiem kiedy pojawi się pierwszy rozdział może dziś a może za tydzień, serio nie wiem =/

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

STRESZCZENIE

Historia opowiadać będzie o dziewczynie, która w dzieciństwie przeżyła piekło. Była częściowo świadkiem zabójstwa swojej matki. Ale czy to było zwyczajne zabójstwo? Dziewczynkę uratował chłopczyk. Wyprowadził ją z domu i ogłuszył w lesie. Ale nim to zrobił pokazał coś czego widzieć nie powinna. W przyszłości trafia na chodzącego anioła, ideała. Tylko problem tkwi w tym że nie jest on aniołem. Co się wydarzy? Dowiecie się czytając!

Gatunek: Romans, wampiry, szkolne, 
Hm, myślę że póki co takie gatunki do tego pasują. W razie co zawsze można dopisać :D

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
To na tyle. Papa


~LilaSam~

3 komentarze:

  1. "Książę Krwi", tytuł już mnie zachęca :3 Czekam już na pierwszy rozdział z wielką niecierpliwością :D Heheszky C:
    Weny życzę ;3

    OdpowiedzUsuń