sobota, 23 października 2021

Talks with Lover Bonusy



[Bonus 1]

    ~Tweet~
@ashleynotcliff Ciocia Roni z moim Chrisem ^_^ @ilovesleepx

    ~Komentarze~
@ilovesleepx @ashleynotcliff Aww to ja *-*
@awenaqueen @ashleynotcliff Jak słodko <3
@rainbow.unicorn @ashleynotcliff Też zacznę zdjęcia wrzucać jak to tak działa na baby ;)
@ilovesleepx @rainbow.unicorn Nie denerwuj mnie, Clifford ;)
@rainbow.unicorn @ilovesleepx Postaram się, pani Clifford ;)



[Bonus 2]

ilovesleepx:
Laski, i jak?
*załącznik*

awenaqueen:
Wow! To ostatnia przymiarka?

ilovesleepx:
Yup

moonlush:
Zajebista.

ilovesleepx:
^_^

ashleynotcliff:
Tylko pamiętaj, żeby nie uwieść Mike'a przed ślubem.

ilovesleepx:
Co?

ashleynotcliff:
No bo jak cię w niej zobaczy to wyrucha ;/ Znam go

ilovesleepx:
Ja też – i na pewno mu nie dam, lelz

moonlush:
Znowu muszę kieckę kupować.
Nosz kurwa...

awenaqueen:
Same ;(

ilovesleepx:
Ok, zapamiętam to sobie.

ashleynotcliff:
One takie mądre. Zobaczymy która pierwsza zaciąży albo której pierwszej się ktoś oświadczy ;)

ilovesleepx:
Stawiam na Laddy :D

awenaqueen:
I hate you ;-;



[Bonus 3]

ashleynotcliff:
Ej, powinniśmy współczuć Roni ;/

sexyboylol:
Co? Czm?

ilovesleepx:
Właśnie?

iloveeatx:
To jasne. Zaciążyłaś w bliźniaki i masz męża idiotę.
Sis, plis ;-;

ilovesleepx:
Dzięki, brat :")

ashleynotcliff:
Chodziło mi raczej o nazwisko CLIFFORD.
Ja się tego pozbyłam, a ty nabyłaś... to takie smutne ;-;

ilovesleepx:
No fakt.

rainbow.unicorn:
Jesteś niemiła siostra -.-
Nazwisko Clifford to zaszczyt, ok?

ilovesleepx:
;-;
Skoro tak twierdzisz, psie ;-;

rainbow.unicorn:
Żona -.-

sexyboylol:
Gdzie kochasie?

iloveeatx:
Ruchają się.
Ej dodam Lou!

@Louisbro joined the chat room...

Louisbro:
Co ja tu robię? Poza tym cześć.

rainbow.unicorn:
Cze, bro.

sexyboylol:
Elo.

iloveeatx:
:)))))

moonlush:
Louisek! hahahahaha

Louisbro:
Celesty.

ilovesleepx:
Skąd się znacie?

moonlush:
Z dzieciństwa :D

sexyboylol:
Jak się Lou pojawił to i ty się zjawiłaś a tak miałas nas w dupsku ;/

moonlush:
Próby mamy, nie mam czasu ==.==

sexyboylol:
Ok. =.=

penguinboy:
Kurwa
Nie potrzeba nam wibratora, dzięki.

rainbow.unicorn:
Mówiłem że się ruchają >.>

ilovesleepx:
Hahaha

Louisbro:
Gdzie Madds?

awenaqueen:
Jestem.

Louisbro:
Jak zostanę wujkiem, to zapierdole jego, a potem ciebie :"D

iloveeatx:
Ej, bycie wujkiem jest fajne, ok?

Louisbro:
Gwoli ścisłości przypomnę, co mówiłeś gdy się dowiedziałeś, że twoja siostra urodziła.

iloveeatx:
ZAMKNIJ PASZCZĘ!

ilovesleepx:
Co?

rainbow.unicorn:
Właśnie, co?

Louisbro:
Cytuje: „zapierdole Clifforda żeby z takim zjebusem zajść i to moja mądra siostra to nawet nie. Moja siostrzyczka... Louis kurwa wyjeżdżam teraz już natychmiast, zajebać chuja!"
Tak tylko :)

iloveeatx:
Te dzieci są spoko, ok? Lana to moja ukochana księżniczka, a Ean to wdał się w Cliffo, ale i tak ten dzieciak jest cudny.

sexyboylol:
Rzygłem.

penguinboy:
Ja też.

ilovesleepx:
A ja dostałam wylewu z nosa.
JPD BRACIE JAKIE TO UROCZE I KOCHANE <3

rainbow.unicorn:
On napisze coś takiego i jest krwotok, a jak ja powiem to brak reakcji. Świetnie -.-

awenaqueen:
Ale to było urocze <3
Louis my nie przewidujemy dzieci :")

penguinboy:
Wiemy jak się zabezpiecza.

rainbow.unicorn:
Stary, co ty insynuujesz?!

sexyboylol:
Nie oszukujmy się, lubisz seks bez gumki.

ilovesleepx:
Czujesięniekonfortowo.

@ilovesleepx is offline...

Louisbro:
Wracam do roboty.

@Louisbro of offline...

iloveeatx:
CLIFFORD MASZ ZAKŁĄDAĆ JEBANE GUMKI BO CIĘ KURWA SAM TEGO NAUCZE. JEBNIJ JESZCZE JEDNO DZIECKO TO JAK JA CIE JEBNE TO WYLECISZ PRZEZ OKNO.

sexyboylol:
Luke jak dobrze, że miałeś szóstki z wdż XDDDDD*

awenaqueen:
HAHAHAHHA

penguinboy:
Spierdalaj. Jeszcze do mnie chuju przyjdziesz.

@penguinboy is offline...

sexyboylol:
Napisz ktoś do Lou by nauczył Luke'a wkładać prezerwatywy na banany.

iloveeatx:
Ja napisze. Ja nauczę Clifforda a Lou Hemmingsa.

awenaqueen:
Jesteście fujaśni.
Wychodzę.
Hemmo wyszedł z pokoju czytając wiadomość Cal'a
Idę go poszukać, bo chyba idzie do Hooda wpierdolić mu.
Pa.

@awenaqueen is offline...

sexyboylol:
Spitalam >.>



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

*Dokładnie w 4 rozdziale w pierwszej części była wzmianka o tym, że Luke dostał jedynkę z wychowania do życia w rodzinie. Nostalgia <3







~awenaqueen~


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz