piątek, 3 kwietnia 2015

Aktualka 02.04!


Hej! Jak zawsze po skończeniu czy zawieszeniu (mam nadzieje że do tego nigdy nie dojdzie) jakiegoś opka jest Aktualka!
No więc zakończyliśmy "PrinceBlood"! Spodziewajcie się tomu II.
Wiem, wiem dużo chce robić kontynuacji, ale jeśli ktoś czytał informacje o mnie to wie że ja przy dłuższych historiach wymiękam i porzucam je. Dlatego założyłam tego bloga by pisać krótkie i ewentualnie dzielić je na tomy, dzięki czemu można zawsze do nich wrócić w przyszłości :D ALE UWAGA! Te kontynuacje mogą być, ale muszą. Przyszłość pokaże ;)
Mam nadzieje że wam to nie przeszkadza zwłaszcza że każdy "tom" kończę Happy End'em. Ale dość o tym. Mam jak zwykle, już nowy pomysł xD Tym razem to będzie czysty romans nastolatków. Dałam ogranicznik wiekowy +16 gdyż coś może być xD Nic nie obiecuje ale się zobaczy. Tytuł to "Bolesne zauroczenie".

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

STRESZCZENIE

Historia opowiadać będzie o dziewczynie, która przyjechała z Tokio do USA i zamieszka z ciotką i jej rodziną. W nowej szkole już chłopacy zaczynają na nią zwracać uwagę co nie podoba się dziewczynom. Czy znajdzie się jakaś dziewczyna która się z nią zaprzyjaźni? 
Nasza bohaterka jeszcze nie wie że jej sąsiadem jest szkolny "sexiak", na dodatek gitarzysta sławnych muzyków znanych w całym mieście. Problem jest taki że już zdążyła mu podpaść. 
Czy będą wstanie dogadać się jako sąsiedzi?
Jaki dziewczyna odkryje sekret chłopaka? Dowiecie czytając!

Gatunek: Romans, szkolne, muzyka,
Ogranicznik wiekowy: +16


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
To na tyle. Papa


~LilaSam~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz