środa, 15 kwietnia 2015

Aktualka 15.04!


Hej! Czas na kolejną aktualkę! A więc zakończyliśmy w spokoju "Bolesne Zauroczenie" z czego jestem dumna :D No to co? Czas na kolejnego opka! Tym razem nie skupie swej uwagi na romansie (choć może, kto wie). Bardziej skupie się na fantasy! Gatunki macie niżej, nie będę powtarzała ;) Co do tytułu to jest jeszcze nie znany, muszę sobie zrobić dość szczegółowy zarys fabuły bo nigdy nie rzucałam się na tak głęboką wodę! Jeżeli zobaczyliście gatunki to sami wiecie *ci co się znają* jak strasznie duże może być pole do popisu. Dlatego nie chce tego spieprzyć i muszę mieć ten zarys fabuły bardziej szczegółowy niż to było do tej pory. Bo wiecie, że ja zawsze pisałam na bieżąco, nic nie planowałam oprócz tego że ten spotka się z tym, ten będzie z tamtym itp. Nie wymyślałam od razu detali. Mam nadzieje, że wiecie mniej więcej o co mi chodzi. Wszystko zawsze zmieniałam podczas pisania, przez co w mojej głowie powstawał lekki chaos =/ 
Teraz już tak być NIE może! Dlatego zanim pojawi się pierwszy rozdział, pojawi się aktualka ze streszczeniem. Póki co mogę wam dać, zamiast streszczenia, tytuły anime z których czerpałam inspirację do tego pomysłu ;)
Z każdego z tych anime wyciągnęłam nutkę inspiracji, którą z pewnością wykorzystam w opku :D Najwięcej jednak wyciągnęłam z pierwszych trzech tytułów!
A i omal bym zapomniała! Najpierw chcę napisać sama wszystkie rozdziały po czym wam codziennie wstawiać po jednym :D *lub co dwa dni*
Ale o tym dowiecie się w next aktualce, o ile nie zrezygnuję z pomysłu ;) Napiszcie mi proszę w komentarzach co myślicie o takiej produkcji w moim wykonaniu?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

INSPIRACJA Z:

-Strike the Blood
-Date A Live
-Seirei Tsukai no Blade Dance
-Tokyo Ghoul
-Zetsuen no Tempest
-Guilty Crown

Gatunek: Fantasy, Akcja, Świat Post-Apokaliptyczny, Nadprzyrodzone,
Tematyka: Anioły, Demony, Duchy, Przemoc, Romans?(pojęcia nie mam), Smoki (w bardzo małej ilości), Specjalne oddziały, Zemsta,


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
To na tyle. Papa


~LilaSam~

4 komentarze:

  1. Z anime znam tylko TG XD Gatunki i tematyki jestem... JAK NAJBARDZIEJ ZAA!! :D
    I tak pokrótce powiem że "bolesne zauroczenie" skończyło się fajno, ale krótko i... No. XD
    I gomene, że nie komentowałam, ale net mi przez tydzień chodził tak, że blogger mi się godzinę ładował @.@ Koszmar...
    Pozderkii~ ;* Weny życzem :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ten blog jest raczej poświęcony, krótkim opkom bo mam jeszcze dwa blogi gdzie zaczęłam i je porzuciłam =/ Nie chcę by to się powtórzyło dlatego wole robić krótkie, niż długie i je potem porzucać;) A co do nowego opka to tak jak pisałam nie wiem czy wypali oczywiście będę się starać póki co leże rozłożona (chora) w łóżku =/ No i standardowo gatunki mogą się ciut zmienić;)
      Również pozdrawiam ^^

      Usuń
  2. Zapowiada się mega. Juz nie mogę się doczekać kolejnego opowiadania. Życzę powrotu do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się :D I dziękuję ^^
      A co do samego opka to nie wiem czy przypadkiem nie powstanie z tego oneshot lub baaardzo króciutkie opowiadanie ;)

      Usuń