środa, 22 kwietnia 2015

Aktualka 22.04!


Hej! No to ostatnia aktualka przed 1 rozdziałem nowego opka! Zwać się on będzie "Odwieczny lęk" i gatunki również się ciut pozmieniały. Nie będzie on, raczej, tak długi jak początkowo planowałam więc musiałam z czegoś zrezygnować. Na pewno nie szykujcie się na super romansidło ;) Co by tu jeszcze napisać? No może powiem, że plany się pozmieniały i muszę sprężyć dupsko i wziąć się za tego opka bo jak tak dalej pójdzie to mi się znudzi i nici z tego =/ Na pierwszy rozdział i początek drugiego, pomysł jest. Natomiast potem będzie improwizacja co mi za pewne na dobre nie wyjdzie xD UWAGA! Przed przeczytaniem 1 rozdziału zachęcam do przeczytania uważnie Słownika. Bez niego możecie nie zrozumieć fabuły za dobrze =/ Starałam się pisać wszystko dość jasno, ale profesjonalistką nie jestem dlatego jak coś to pisać ;)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

STRESZCZENIE

Historia opowiadać będzie o losach młodego Ducha imieniem Hikaru. Stracił on oboje rodziców w wojnie Duchów z Ludźmi. Ci drudzy raczej szans na wygraną nie mieli, bo nie wiedzieli o istnieniu takich istot. Dlatego w ich obronie stanęły Duchy mieszkające na ziemi. Między innym w tej grupie byli rodzice Hikaru. Obudził się pewnego dnia w szpitalu i nic nie pamiętał z wydarzeń tamtego krwawego wieczoru. Już po niecałym roku odzyskał wiarę w ludzi i Duchy. Wiódł spokojne życie do czasu kolejnego ataku. Tym razem był on pojedynczy. Raptem jeden Duch zszedł na ziemię... Sprawiając tym, iż chłopak zapragnął zemsty za to co mu zrobił. I nie, to nie była zemsta za rodziców... "Czy mi nie jest pisane życie w szczęściu?!
Ale zapowiada się, że to dopiero początek jego zmartwień. Bowiem zaczyna przypominać sobie rzeczy z tamtego wieczora. Słowa kobiety, z którą walczył krążyły mu nieustannie po głowie: "...Pewnie masz wiele Chowańców, ale to dziwne, że ich nie wyczuwam... Dziwne...". Czy przyjaźń i zauroczenie wygra z chęcią zemsty? Otworzy chłopakowi oczy? Co się wydarzyło tak ważnego tamtego wieczora i o czym zapomniał choć nie powinien? I co miała namyśli ta kobieta? Tyle pytań, a brak odpowiedzi, dlatego... Dowiecie się czytając! Serdecznie zapraszam!!!

Gatunek: Fantasy, Akcja, Świat Post-Apokaliptyczny(postaram się), Nadprzyrodzone,
Tematyka: Anioły, Demony, Duchy, Przemoc, Romans(mała ilość), Smoki (w bardzo małej ilości), Zemsta,


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
To na tyle. Papa


~LilaSam~

4 komentarze:

  1. Bardzo fajne streszczenie, mega wciągające no i wspaniały pomysł na bloga:)
    http://lukseer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Ciekawe streszczenie,będę tu zaglądać ;)
    zapraszam mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć *O*
      Już zajrzałam i zostawiłam koma ^^

      Usuń