środa, 24 czerwca 2015

Friends Only In Messages cz.10



Luke: Aniołku?

Ja: Nom?
Luke: Co robisz? :3
Ja: Nudzę się, a ty?
Luke: Tesz ;-; Pomusz mji!
Ja: Nje :)
Luke: To ja pomogę ci :P
Ja: Niby jak?
Luke: No nw
Luke: Liczę, że wystarczy ci sama rozmowa ze mną XD
Ja: *przewraca oczami*
Luke: No właśnie!!!
Ja: Co?
Luke: Daj mi swę zdjęcię <3
Ja: Naucz się ortografii :*
Luke: Jak dasz mi swoje zdj <3
Ja: To nie najlepszy pomysł
Luke: Bo?
Luke: Wyglądasz śliczne <3
Ja: Nie wiem gdzie -,-
Luke: W moich snach ;>
Ja: Dzięki
Luke: Zawsze do usług <3
Ja: Nie spam sercami, ja mam chłopaka, Luke
Luke: Lubie kiedy piszesz moje imię *^*
Luke: Ale już niekoniecznie jak piszesz o swoim chłopaku
Ja: Bywa.
Luke: Nie pisz . irytujące ;-;
Ja: Bywa.
Luke: NIE OBRASZAJ SJE!
Ja: Nie obrażam xD 
Ja: Nie mogłabym <3
Luke: Wiedziałem ;*

Dwie godziny później...

Ja: Luke?

Ja: Ej?
Ja: Olał mnie :(
Ja: Zapamiętam to sobie!

-Annabel? - do pokoju wszedł Ron.

-No?
-Idziesz ze mną na imprezę?
-Nie dzięki - mowy nie ma bym przeżywała to piekło jeszcze raz.
-Na pewno?
-Na pewno.
-Ok.
-Ok.
-Dobra.
-Dobra.
-No to idę.
-No to idź.
-Część.
-Cześć - popatrzył na mnie i wyszedł. Wiedziałam, że czeka aż powiem CZEKAJ, JEDNAK IDĘ! Ale mowy nie ma.

Siedzę przed TV i dochodzi już 22. Jutro szkoła... Nieeee... Litości! Oparłam głowę na zagłówek i oglądałam jakiś film. Nawet nie wiem jaki tytuł, ale pilot leży za daleko by sprawdzić.

"Bzt, bzt"
Luke? No nareszcie! Sięgnęłam telefon z brzucha i zobaczyłam co napisał.

Luke: Hej!

Ja: Olałeś mnie -,-
Luke: Sorry C: Byłem zajęty
Ja: Spoko
Luke: Nie ciekawi cię czym?
Ja: Będziesz chciał sam napiszesz :P Twoje wyrośnięte ego napisze :P
Luke: Ałć!
Luke: No dobra, powiem ci! 
Luke: Grałem sobie :3
Luke: Chcesz sweet foć?
Ja: Jak chcesz...
Luke: No to łap!
Luke: *załącznik*
Ja: *O*
Ja: Jakaś próba?
Luke: He! Tajniacka foć
Ja: Najlepsze = spontan :3
Luke: Już cię lubię <3 
Ja: A ja ciebie nie bo cię nie znam, tajemniczy kumplu Luka :)
Luke: Skąd wiesz O_O
Ja: Proste
Ja: Luke zawsze pisze coś sprośnego :)
Ja: No i napisałeś "już cię lubię", a on lubi od dawna :P
Luke: Kurna! 
Luke: A tak na marginesie jestę Ash :P
Ja: Angel :)
Luke: Aaaaa to wyjaśnia dlaczego zapisał ciebie "Mój Aniołek"
Ja: Serio tak ma mnie zapisaną?!
Luke: Yep
Ja: Masakra...
Ja: Ashu?
Luke: Ja?
Ja: Zrobisz coś dla mnie?
Luke: Pewnie! Już cię polubiłem, więc wal śmiało :D
Ja: Po pierwsze, zapisz sobie mój numer bo nie napiszę tego do Luka xD
Luke: Aaaaa! No racja! Już pisze, zw

Czekałam, aż napisze. W między czasie gapiłam się na zdjęcie Luka. Wygląda jakby zatracał się w tym co robi. Znam to uczucie bo sama zatracam się w muzyce i książkach. 


Nieznany: To sem ja :3
Ja: Hey XD
Nieznany: Hehehehe (✿◠‿◠)
Ja: Czekaj, zapisze cie 
Nieznany: Oks <*O*>
Ja: Już :3 Co ty za minki wymyślasz XD
Ashton: Jestę oryginalny ^>^
Ja: Widzę właśnie xD
Ashton: No to co chciałaś ode mnie? =>
Ja: Możesz wyciągnąć od Luka skąd ma mój numer?
Ashton: Nie mówił ci?
Ja: Mówił, ale... Po prostu wole mieć pewność. Pomożesz mi?
Ashton: Hm, nie powinienem robić rzeczy za plecami kumpla, ale... Ok wiem jaki jest Luke, dlatego zrobię to *_*






<---Poprzedni

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mamy kolejne zdjęcie naszego "boga sexu" - pozdrowienia Menszu xD Tzn. Mam nadzieję, że to on xDDD
Ok... jest ładny... Ale... Dopiero zaczęłam się interesować jego osobą XD Dajcie czasu xD
#szczerość xDDD
W każdym bądź razie... 5sos w tym opku nie jest popularne. Że tak powiem, nie są super sławni bo tylko raz występowali przed większą publicznością. 



~LilaSam~


3 komentarze:

  1. Rozdział cudowny. Kocham to opowiadanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że te rodziały takie krótkie, mam nadzieję, że w 2 tomie będą dłuższe :)
    I dodałaś Asha, jak ja uwielbiam perkusistów *^* Dziękuję xD
    I w ogóle, dopiero się dowiedziałam, że oni są z Australi o.O
    Troszku daleko... >.<
    Czekam na kolejną część :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oni są w ciągłej trasie bo mam ich FP na fb polubiony i wgl ostatnio Michael się poparzył i jeden koncert odwołano *^*
      I nie wiem kiedy i czy się pojawi 2 sezon to tylko wstępne plany, które mogą ulec zmianie ;)

      Usuń