piątek, 12 czerwca 2015

Friends Only In Messages cz.3



Nieznany: Ja...

Nieznany: Szukam przyjaciół
Nieznany: Ale takich na sms :3
Nieznany: Bo mi nudno ;-;

No niezbyt wiedziałam co odpisać... Może tym sobie ze mnie robi jaja i to jakiś debil z mojej szkoły? Ale jak się go o to spytam to się wyda, że nie mam chłopaka. Jak zacząć temat?


Ja: Zastanowię się

Nieznany: Jej! <3
Ja: Ale powiedz mi najpierw skąd masz mój nr?
Nieznany: Oj, a ty ciągle o tym...
Ja: Bo będę wysyłała minę!
Nieznany: DOBRA! 
Nieznany: Miałem numer mojej kumpeli
Nieznany: Chciałem się pobawić
Nieznany: Więc zacząłem przekręcać numer
Nieznany: No i trafiłem na ciebie :3
Ja: Mam w to uwierzyć?
Nieznany: Tak
Ja: W taki sposób szukasz przyjaciół?
Nieznany: A nom
Ja: Smutne
Nieznany: Trochę
Nieznany: Nudzi mi się życie w ciągłym ruchu
Nieznany: Przez to znajomi mnie się nie trzymają ;-;
Ja: Smutne...
Nieznany: Kropki nienawiści ;-;
Ja: Mnie też się nie trzymają
Ja: Wcale nie chodziło o to z tymi kropkami... Nie dałeś mi dokończyć XD
Nieznany: O JA!
Ja: Co?
Nieznany: Dałaś "XD" 
Nieznany: To coś znaczy?
Nieznany: Lubimy się? :)))
Ja: Nie znam cię nawet =/
Nieznany: To poznaj! 
Ja: Przyjaciele na wiadomości?
Nieznany: Coś w tym stylu :3
Ja: Jak masz na imię?
Nieznany: Luke! A ty, śliczna?
Ja: Skąd wiesz, że jestem śliczna?
Nieznany: Każda kobieta jest,
Nieznany: Trzeba umieć to dostrzec :3 
Nieznany: Nie oszukujmy się, baby...
Nieznany: Jesteś śliczna
Nieznany: Spójrz w lustro ;*
Ja: Patrze codziennie
Ja: I już mam 49 lat nieszczęścia ;-;
Nieznany: Hahaha! 
Nieznany: To ja mam 70! 
Ja: Luke, mówię poważnie -,-
Nieznany: Obrażę się -_-
Ja: Zapomniałam, sorry
Nieznany: Wybaczam <3
Nieznany: Tzn nie!
Ja: Faceci
Nieznany: Jestem obrażony bo mi nie wierzysz!
Nieznany: Kupię ci lustereczko
Nieznany: Które powie, kto jest piękny w świecie ;3
Nieznany: Chociaż nie wiem czy nie powie, że to ja XD
Ja: Wyrośnięte ego masz c(:
Nieznany: Troszkę... XD 
Nieznany: A ty jak masz na imię?
Nieznany: Muszę cię jakoś zapisać
Nieznany: Bo denerwuje mnie już to "-,-"
Ja: Serio tak mnie zapisałeś =O
Nieznany: Nie xDD
Ja: Głupek!
Nieznany: Twój? Zawsze!
Ja: Angel
Nieznany: Anioł?
Nieznany: Może być!
Ja: Nie zapiszesz mnie ANIOŁ prawda? O.o
Nieznany: Daj mi 5 min!
Ja: Idę na kolacje


<---Poprzedni

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ufff XD
Macie jakieś propozycje o czym mogą gadać? 
Chciałam wam też powiedzieć byście czytali w kolumnie po prawej "W pigułce" bo tam daje informacje i podałam co i kiedy się będzie pojawiało :3



~LilaSam~


2 komentarze:

  1. Niech po czasie ona przyzna się że nie ma chłopaka i on zaproponuje jej spotkanie w realu i potem będą parą <3
    Dracoo

    OdpowiedzUsuń
  2. nie bo to by było zbyt łatwe może niech pomału mu się zwierza i napisz coś dlaczego ją prześladują w szkole ^^
    nich on później przeniesie do jej klasy i żeby nie wiedzieli że to ze sobą pisali i później jakoś się dowiedzieli :3 justa

    OdpowiedzUsuń