poniedziałek, 15 czerwca 2015

Friends Only In Messages cz.5



Luke: O której kończysz?

Ja: Właśnie teraz ^^
Luke: Adres? :P
Ja: Za trzy metry skręć w prawo :D
Luke: Ale dowciapne :P
Ja: Trochę XD
Luke: :)))
Ja: A ty?
Luke: Co ja?
Luke: Też mam poczucie humoru
Luke: Ja je zawsze mam :P
Ja: Nie o humor mi chodzi xD
Ja: O której kończysz?
Luke: Nie chodzę do szkoły...
Ja: O_O
Ja: Dlaczego? Ponoć masz dopiero 19...
Luke: Nie bierz mnie za emeryta, nastko XD
Ja: -,- Wszystko na to wskazuje
Luke: Oj! Nie chodzę (chciałam napisać "wchodzę" WOT?!) bo nie mogę
Ja: Czemu?
Luke: Wszystko chcesz wiedzieć?
Ja: To ty pierwszy napisałeś i szukałeś przyjaciół
Ja: Możemy przestać, płakać nie będę.
Luke: Znów kropka nienawiści ;-;
Luke: Nie wytrzymałbym bez ciebie *^*
Luke: Od wczoraj jesteś moim nałogiem
Ja: Yhym...
Luke: No patrzcie - nie wierzy mi!
Ja: Niespecjalnie... 
Luke: I cały humor prysnął, co? :(((
Luke: Moja wina, nie?
Luke: No dobra...
Luke: Jestem ciągle w trasie
Luke: Nie zatrzymuje się nigdzie na dłużej niż na tydzień
Luke: Życie w autobusie, samochodzie, samolotach, pociągach, itd.
Ja: WOW
Luke: Nie wierzysz? Nie musisz -_-
Ja: Nie no, wierze. Jesteśmy kumplami na sms, musimy sobie wierzyć na słowo :)
Luke: O_O
Luke: Kim jesteś i co zrobiłaś z moim Aniołkiem?!
Ja: Nie śmieszne ;)
Luke: Chyba się w tobie zakochuje :3
Ja: Nie zapominaj, że mam chłopaka :P
Luke: To rzuć go dla mnie! 
Luke: Ze mną będzie ci lepiej
Luke: Lepsze atrakcje w łóżku i wgl :P
Ja: Yhy XD
Luke: DAJ SIĘ UKOCHAĆ!!!
Ja: Nie
Luke: Diabełek <3
Ja: Muszę kończyć, mam dziś parę spraw do załatwienia, bay!
Luke: Smutno :( 
Luke: No dobra, napisz wieczorem ;)
Luke: Całuję <3



<---Poprzedni
  ~~~~~~~~~~~~~~
No powoli, powoli (wszystko się pierdoli) EKHEM! No także powoli będziemy tutaj ich stykać :) Tzn, zaprzyjaźniać :) 



~LilaSam~


2 komentarze:

  1. SUPEEEER. Dalej, neeex ����
    Dracoo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS, te minki coś mi nie wyszły XDD.
      Dracoo

      Usuń