środa, 10 czerwca 2015

Friends Only In Messages cz.2



Od tamtego nieprzyjemnego incydentu minął miesiąc. Ciesze się, że już nie napisał. Eh, pierwszy facet - nie licząc mojego ojca i kuzyna - z którym gadałam. Super rozmowa, pozazdrościć. Wróciłam dziś ze szkoły jak zwykle ze szarganymi nerwami. Robię porządki w pokoju kiedy mama mnie woła. Idę z telefonem i odkładam go na blat kuchenny. Mama chciała bym pomogła jej zmienić firanki - no spoko. Poszłam na chwilę do toalety i już miałam z niej wychodzić kiedy mama krzyczy:
-Skarbię! Dostałaś chyba wiadomość! - zamarłam. Nikt nie ma mojego numery czyli to znowu ten nieznany! Ja pierdziele, a tak się cieszyłam!
Podeszłam z niechęcią do blatu. Wzięłam telefon i odblokowałam go przeciągnięciem palca. "Nieznany" bo jak mogło być inaczej?

Nieznany: Hej :3

Lol! Co on do mnie piszę w ogóle?! Najpierw mnie wyzywa, a teraz piszę milusio. Po za tym milczał przez miesiąc. Nie odpisuje - tak postanowiłam.
Wróciłam do pomagania mamie.

Po skończonej pracy poszłam na górę i telefon znów dał o sobie znać. Sięgnęłam do kieszeni spodenek, które miałam na sobie ubrane. Znów on...

Nieznany: Czemu nie odpisujesz? 15:41
Nieznany: To irytujące ;-; 15:52
Nieznany: Żyjesz? 16:01
Nieznany: Będę spamił dopóki nie odpiszesz!!! 16:10
Nieznany
Nieznany
Nieznany
Nieznany
Nieznany

Wysyłał puste wiadomości. Wysyła je nadal, a mamy już godzinę 17:32. Ja pierdziele, czego on chce?! Ciągle wibrujący telefon doprowadza mnie do szału! Postanowiłam, że on i tak nie wie kim jestem, więc napisze.

Ja: Ogarnij -,-
Nieznany: JEST! Odpisałaś\eś
Nieznany: To dobry znak :D
Ja: Dasz mi spokój? 
Nieznany: Ciemu? :(((
Ja: Z 3 powodów
Nieznany: Jakich?
Ja: Nie znam cię
Ja: Wyzywałeś mnie
Ja: Jesteś natrętny -,-
Nieznany: Ostatnie wymyśliłaś\eś na doczekaniu XD
Ja: -,-
Nieznany: Ale co miałaś\eś na myśli mówiąc, że cie wyzywałem? :O
Nieznany: Pierwszy raz do ciebie piszę
Nieznany: Znamy się skądś? O_O
Ja: Nie!
Ja: Chyba nie...
Ja: Skąd mam wiedzieć!
Nieznany: Okres masz? XD
Ja: -,- 
Ja: Nie polubimy się...
Nieznany: *O*
Nieznany: Czyli dziewczyna? :D
Ja: Nie wiedziałeś?
Nieznany: Nie bardzo... Mówię, że piszę pierwszy raz
Nieznany: Co z tobą -.-

Cholera... Może to jakiś inny numer. Spojrzałam do skrzynki odbiorczej i porównałam poprzedni numer z tym. Idiotka! Ja pierdziele! Przecież, gdyby to był ten sam numer to miałabym jedną i tą samą rozmowę. Wyszłam na idiotkę... Ale... Skąd on ma mój numer. Bo z rozmowy wynika, że to facet? Raaany!!! Piszę do mnie facet!!! Dobra, Angel ogarnij się! To znów pewnie pomyłka.

Nieznany: Żyjesz? :(((
Ja: Eh...
Nieznany: Czemu stękasz?!
Nieznany: CO TY ROBISZ?!
Ja: ZBOCZONY!!! 
Ja: Czy faceci zawsze tacy muszą być?!
Nieznany: Niezboczony facet to nie facet, kochanie :*
Ja: Nie mów tak do mnie -,-
Nieznany: Przestań z ta minką, to się zastanowię ^^
Ja: Niech ci będzie...
Nieznany: O NIE! 
Ja: Co?
Nieznany: Trzy kropki nienawiści ;-;
Ja: Po co piszesz do mnie?
Nieznany: Bo chce :P
Ja: Skąd masz mój numer?
Nieznany: Nie za szybko?
Ja: ???
Nieznany: No na pierwszym "spotkaniu" tyle pytań *^*
Ja: -,-
Nieznany: MIAŁAŚ PRZESTAĆ, KOCHANIE!
Ja: To trudne przy takim idiocie...
Nieznany: Znów kropki nienawiści ;-;
Nieznany: Za co mnie nienawidzisz?
Nieznany: Nawet się nie znamy! 
Nieznany: A no właśnie! 
Nieznany: Kto cię wyzywał? 
Nieznany: Podaj mi jego numer
Nieznany: Zniszczę gnoja -_-
Ja: Już?
Nieznany: Nom :)))
Ja: Idę spać
Nieznany: CO?? 
Nieznany: Jest dopiero 18!!!
Ja: Jeszcze nie...
Nieznany: Czepiasz się szczegółów C:
Ja: Masz pełno emotek?
Nieznany: Nom! 
Ja: Idę spać.
Nieznany: Przestań z tymi kropkami!

Nie patrzyłam już co pisał. Po prostu wyciszyłam telefon i cisnęłam na łóżko. Tak naprawdę to chciałam pooglądać film na laptopie. 
Przez cały film nie skupiłam się nawet na moment. Ciągle siedział mi w głowie ten facet. No bo nie wiem ile ma lat. A co jak jest jakimś pedofilem? Albo gwałcicielem? No i skąd ma mój numer!!! Czy podali go gdzieś na portalach randkowych czy coś?! Mój numer to świętość. Nikt go nie zna. Tylko starsi, babcia, kuzyn no wiecie o co chodzi. Już nie wytrzymałam i po 20 sięgnęłam po telefon. Pięć wiadomości.

Nieznany: Długo mam czekać?
Nieznany: HALO!!!
Nieznany: Wiem, że nie śpisz!
Nieznany: Kłamczucha :)))
Nieznany: No to doczekam się wreszcie?!

To ostatnia wiadomość była wysłana pięć minut temu. No dobra... Nie mam nic do stracenia, a jemu można zawsze nawciskać kitów...

Ja: Ale na co?
Nieznany: Jesteś :))) 
Nieznany: Witaj! 
Ja: Ale na co? - ponowiłam pytanie.
Nieznany: No na numer!
Nieznany: Czekam, aż podasz mi jego numer
Ja: A czy ja mówiłam, że podam?
Nieznany: Tak
Ja: Kiedy?
Nieznany: Jak były szwedy :3
Nieznany: A tak poważnie to pisałem, a ty odpisałaś "już?" 
Nieznany: No to czekam na to "już"
Ja: Raaaany! Tu chodziło o to czy JUŻ się ogarnąłeś!
Nieznany: Aaaa :(((
Nieznany: A tak chciałem typowi nakopać :(((
Ja: Mój chłopak już się tym zajął 
Nieznany: Masz chłopaka?
Ja: Nieważne
Nieznany: Ważne! 
Ja: Więc jesteś jakimś gwałcicielem i zbokiem... Nie pisz do mnie!
Nieznany: Co?!
Nieznany: NIE! 
Nieznany: Ja...
Nieznany: Szukam przyjaciół

Zszokował mnie tym ostatnim. Pisze do mnie bo chce się zaprzyjaźnić?! Z taką szkaradą jak ja?! To żarty, chyba. 




<---Poprzedni

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
I jak? :D 
Piszcie jak mają być długie te rozdziały bo czasem się zapędzam *^*


~LilaSam~


3 komentarze: