czwartek, 25 czerwca 2015

Friends Only In Messages cz.11



Luke: Hej Aniołku :3

Ja: Wiesz która godzina?
Luke: Dochodzi 5 rano :D
Ja: No właśnie! Luke, ja chce spać! Pobudkę mam dopiero o 7!
Luke: ;-;
Luke: Ale mi nudno ;-;
Ja: To się rozbierz i lumpów pilnuj -,-
Luke: Niemiła *^*
Ja: Idę spać. Branoc
Luke: No dobra... 
Luke: Dam ci spokój jak napiszesz mi, że mnie kochasz :D
Ja: Luke...
Luke: Nom?
Ja: Nienawidzę cię
Luke: Dzięki <3

Nie odpisałam tylko poszłam spać. W sumie dziwie się, że nie pyta mnie o to z Ashtonem. Muszę się spytać Asha czy coś wie na ten temat. 


***


Dzisiejszy dzień w szkole to koszmar! Nie wiem skąd te cioty dowiedziały się o Luku?! Bosz! Mam przesrane! A co jeżeli on się nabija i jest kimś z mojej budy?! Zabije go!


Ja: LUKE!!!

Ashton: Numery pomyliłaś XD 
Ja: Ups! Sorrka :'(
Ashton: Spoko
Ashton: Czemu smutna?
Ashton: Popisz ze mną bo on gdzieś wyszedł z Jen
Ja: Ok. Albo nie. Ja muszę mu wygarnąć. Po za tym ty też możesz się tylko nabijać -,-
Ashton: Co?
Ashton: O co chodzi?
Ja: O to, że pół szkoły wie o tym, że piszę z Lukiem! Niby skąd?!
Ashton: Może przyjaciółka palnęła? Wiesz, takie rzeczy się zdarzają, nie dramatyzuj ;/
Ja: Nie Ash, nie w moim przypadku
Ashton: A to niby dlaczego?
Ashton: Ja ani Luke nic nie zrobiliśmy
Ashton: On nawet mało nam na twój temat mówi
Ashton: Jedyne co wiemy, to to jak masz na imię
Ashton: Nic po za tym ;/ 
Ashton: Więc przestań histeryzować, ok?
Ja: Ashton...
Ashton: Ja?
Ja: ... To skąd oni wiedzą...
Ashton: Mówiłem... Przyjaciółka
Ja: Wykluczam tą opcje
Ashton: Czemu?
Ja: Bo nie mam -,-
Ashton: Ołłłł...
Ashton: Żart?
Ashton: Powinienem się śmiać czy grać poważnego?
Ja: Ash, ja nie żartuje... Luke o tym wie... Albo i nie.
Ashton: O.O
Ashton: Ale tak wgl nie masz?
Ja: Wgl
Ashton: O.O
Ashton: Wygadaj się... Nie powiem mu :)
Ja: Yhym, jasne
Ashton: Poważnie. Przecież pracuje dla ciebie jako tajny agent ^.^
Ja: Eh... No dobra... 
Ashton: Zamieniam się w słuch ^^
Ja: Jestem prześladowana w szkole... Dlatego nie mam przyjaciół. Na dodatek największy chuligan z całej szkoły się na mnie uwziął ze swoją miss piękności. Dzisiaj się nabijali, że wypisuje do obcych ludzi z nadzieją, że ktoś się zlituje i ze mną zaprzyjaźni. Wiesz jakie to straszne uczucie? Nie wiesz... Na dodatek poszłam z Ronem do klubu ale on szybko znalazł sobie laskę do towarzystwa, a ja siedziałam jak zjeb przy barze. W końcu ktoś do mnie podszedł i po chwili zrozumiałam jakie ma intencje. Uciekłam stamtąd i zadzwoniłam do Luka sama nie wiem po co. To było wtedy kiedy "rzekomo" głodował. Bo się pokłóciliśmy i szantażował mnie, że nic nie zje dopóki mu nie odpisze. Znaliśmy się wtedy kilka dni, a on strzelał focha, że nie czuję do niego nic po za kumpelskimi uczuciami. No to logiczne, że znów wzięłam go za zwyczajnego zboka albo kogoś z mojej szkoły. No i teraz te naśmiewanie się z tego... Mogę się mylić, oczywiście, ale ja już dawno straciłam zaufanie do ludzi... 

Nawet nie wiem kiedy się rozryczałam. Wysłałam wiadomość i poinformowano mnie, że ta treść zajmuje aż 3 sms's. No ok. Rozryczałam się na dobre.




<---Poprzedni

~~~~~~~~~~
Znów smutaśny rozdzialik :'( 



~LilaSam~



4 komentarze:

  1. Smutne :( ale dlaczego ją prześladują? bardzo fajny rozdziała ^^ nie moge się doczekać następnego :3 Życze weny i udanych wakacji <3 justa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prześladują ze względu na wygląd. Jej szkoła jest z wyższych sfer, a ona nie. No i jak w każdej szkole bywa, muszą znaleźć się kozły ofiarne. Padło na Angel. Mam nadzieje, że rozjaśniłam xD
      Dziękuję i również życzę udanych wakacji <3

      Usuń
  2. Smutne :/
    Bardzo smutne (tak, nie wiem, co napisać xD)
    Ciekawa jestem, co na to odpowie Ash, byleby się nie śmiał >.<
    Chyba zrozumiał, że to poważna sprawa, ale i tak to pewnie powie Luke'owi, albo Luke go zmusi do powiedzenia mu o tym :P
    Czekam na kolejny rozdzialik :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaalbooo Luke przeczyta jego eski xDDD
      Dracoo

      Usuń