poniedziałek, 22 czerwca 2015

Friends Only In Messages cz.9



Luke: Aniołku?

Luke: Wiem, że czytasz
Luke: Mam ci konto doładować?
Luke: Dobra!
Ja: Luke, nie waż się!!!
Luke: Ooo jesteś ;P
Ja: -,-
Luke: Przestań -__-
Ja: Czemu nie dasz mi spokoju?
Luke: Bo tego nie chcesz :)))
Ja: Chce
Luke: Dobra...
Luke: Pod warunkami
Ja: Jakimi?
Luke: Odpowiesz na 10 moich pytań bez marudzenia
Luke: Idziesz na to?

Zawahałam się.


Ja: Dobra

Luke: Jeżeli zaczniesz narzekać to nie przestanę pisać ^_^
Luke: Ps. liczę na to ^_^
Ja: Dawaj pytania
Luke: Ok...
Luke: Gdzie mieszkasz?
Ja: Belgia
Luke: O____O
Luke: Co tam robisz?
Ja: Mieszkam
Luke: -______-
Ja: No co? To odpowiedź na twoje głupie pytanie 
Luke: Ulubiony kwiat?
Ja: Yyy, róża, chyba.
Luke: Dlaczego chyba? 
LukeNie często je dostajesz?
Ja: Tak i tak.
Luke: No weź ;-; 
Luke: Ja też będę odpowiadał na 10 twoich :(((
Ja: Serio?
Luke: SERIO, SERIO :D
Luke: No dobra, następne...
Luke: Masz rodzeństwo?
Ja: Nope
Luke: Od jak dawna chodzisz z tym "Ronem"?
Ja: Jakiś czas
Luke: Co robisz w wolnych chwilach?
Ja: Słucham muzy
Luke: Ulubiony zespół? :D
Ja: Hmmm, chyba 1D
Luke: :O
Ja: No co?
Luke: Nic :)))
Luke: I ostatnie...
Luke: Wyślesz mi swoje zdjęcie? :]
Ja: Nie
Luke: Dlaczego? ;-;
Ja: Koniec pytań. 
Luke: -___-
Ja: Bywa...
Luke: Dajesz swoje! ;D
Ja: Ok...
Ja: Gdzie mieszkasz?
Luke: Hue hue, skąd wiedziałem, że spytasz? xD 
Luke: LA - obecnie. Za dwa dni NY :)))
Ja: A no tak... Często się przeprowadzasz
Luke: Pamiętasz! Jak miło <3
Ja: Masz rodzeństwo?
Luke: Tak! Siorkę i brata. On starszy, ona młodsza :D (Tu odchodzę od prawdy, jakby co)
Ja: Czym się interesujesz?
Luke: Hm
Luke: Wszystkim xD
Luke: Ale tak konkretnie tooooo
Luke: Imprezowaniem! <3
Ja: Co robisz w wolnych chwilach, oprócz imprez?
Luke: Gadam z kumplami
Luke: Gram na gitarze
Luke: Śpiewam
Luke: ...
Luke: No i od jakiegoś czasu piszę z dziewczyną :3
Ja: Dlaczego z nią w ogóle piszesz?
Luke: Bo jest spoko
Ja: Ale wiesz, że w jej oczach jesteś tylko chłopakiem co chce się zabawić?
Luke: Wiem... Ale i tak mam to gdzieś bo właśnie walczę o nią

Zakuło mnie w sercu.


Ja: Dlaczego zacząłeś do niej pisać? Nie wciskaj bajeru...

Luke: Pewnie będę tego żałował...
Luke: Ale...
Luke: Zacząłem do niej pisać bo mi się nudziło
Luke: Poprzekręcałem numer i trafiłem na nią
Luke: Chciałem pożartować, ale okazała się naprawdę fajną dziewczyną. Szkoda, że czasem moje żarty biorą górę i paplam co popadnie... I teraz stoję na granicy znajomości z nią
Ja: Myślisz, że można to uratować?
LukeNie wiem, ale chciałbym
Luke: Liczę, że napisze czego chce i ja to zrobię
Luke: Może wtedy mi zaufa :)))
Ja: Hm
Luke: ?
Ja: Jakby kazała ci przyjechać, zrobiłbyś to?
Luke: Oczywiście!
Luke: Byłoby to trudne, ale dla niej zrobiłbym to bez marudzenia!
Ja: Dasz swoje zdjęcie? :3
Luke: Hm
Luke: Jak bardzo panienka chce?
Ja: Bardzo *^*
Luke: Hah, czekaj muszę zrobić zdj xD
Ja: Ok

INFORMACJA OD AUTORKI:

Nie biorę całego życia Luka Hemmingsa (nie wiem jak to odmienić, sorry xD). A jeżeli przez przypadek gdzieś, coś będzie podobne czy takie samo no to czysty przypadek. SERIO. Ja nic nie wiem na jego temat konkretnego XD
Dopiero się dowiaduje, więc w następnych rozdziałach może być wiele podobieństw ;)
Każdy załącznik będzie na koniec rozdziału ;)
Koniec xD

Luke: *załącznik*

Ja: O.o
Ja: To nie ty :3
Luke: Haha! Czemu tak myślisz?
Ja: Za ładny :3
Luke: No dzięki ;-;






<---Poprzedni

~~~~~~~~~~~~~~~~~
PRZECZYTAJ!!!
Kolejny rozdzialik za nami i już wiecie jak wygląda nasz romeo xD
No i tak jak w życiu realnym tak i w tym opku Luke nosi nazwisko Hemmings ;) Bo wiem, że w pierwszym rozdziale napisałam, że Angel adminuje na str o Luku Wood'zie więc trzeba to wyprostować ;) To po prostu amatorski gitarzysta wrzucający swoje filmiki na YT. Dlatego nie ma w dalszych rozdziałach o nim wzmianki. To było tylko jako dodatkowa informacja o bohaterce, nic po za tym :)
Wgl jak się w przyszłych opkach moich pojawi nazwisko Wood to oznaka, że to moje uzależnienie od tego nazwiska xD Proste, ładne i pasuje mi do chłopaka XD 
PS!!! Na blogu pojawił się Chat po prawej stronie więc możecie pisać i on nie wymaga logowania :3
Do następnego!


~LilaSam~


5 komentarzy:

  1. jak zwykle świetne ^^ nie mogę się doczekać następnej części :3 justa

    OdpowiedzUsuń
  2. O.O neext xD. Teraz rozumiem z tym Wood'em xDD
    . Dracoo

    OdpowiedzUsuń
  3. To takie smutne, że mogłam to przeczytać dopiero teraz :-:
    Rozdział troszku krótki, ale nie narzekam, bo nie mam czasu >.<
    Czekam z niecierpliwością ma następny :3
    PS.Pozdrowionka od wszystkich z biwaku xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dłuższych raczej nie będzie, więc no...
      Ta mówi w imieniu wszystkich, a oni nawet nie wiedzą kto to ja xDD

      Usuń