wtorek, 4 sierpnia 2015

The Truth Is Painful Cz.19



Ledwo weszłam do domu i już zostałam zbombardowana wiadomościami.


AshhBitch: Luzik, Luka wyjebaliśmy z tej konfy

MyczLyncz: CO TO?!
MyczLyncz: KTO TO?!
xCalxMex: ŻONO co to znaczy?!
Angelix17: To Josh -,-
Angelix17: Mój znajomy od dnia kiedy zostałam olana przez Asha :)
AshhBitch0.0
AshhBitchBez jaj 
xCalxMexJakie olanie?! Ash!!!
AshhBitchOj no, to nie olanie! 
AshhBitchJa po prostu byłem zajęty, no :(((
MyczLynczDebil -.-
xCalxMexAle to jak ty go poznałaś?!
Angelix17: Normalnie, przez łóżko
MyczLynczO_____________________O
AshhBitch0.0
xCalxMex:OOOOOOOOOOOOOOOOOO
Angelix17: Wam jedno w głowach :)
Angelix17: Zamarzła bym w parku więc zabrał mnie do siebie i tak się zaczęło. 
Angelix17: To właśnie oni byli wtedy w budzie i dali mojej paczce bilety na koncert.
AshhBitchBo na ich idziesz *^*
Angelix17: Tak :)
Angelix17: Ale nie martwcie się, to co powiedział Luke to kłamstwo...
Angelix17: Ja wcale was nie olałam 
Angelix17: Cal nadal jest moim mężem, Ash moją przytulanką, a Micz moim fryzjerem :D
MyczLynczCzuje się wyróżniony <3
Angelix17: Mrau <3
xCalxMex: Ale nie ma szans na pogodzenie się z Lukiem? :(
Angelix17Nope :)
xCalxMex: A czemu?
Angelix17Bo nie ma dżemu *^*
Angelix17Cal kup mi ^^
xCalxMex: Pewnie, lecę do sklepu XD
AshhBitch: A gdybyście pogadali na spokojnie bez nerwów?
Angelix17Nope...
Angelix17Jak on mnie nazywał?
Angelix17Aaa
Angelix17Suka, wywłoka... było pewnie coś jeszcze, ale moja pamięć skutecznie wymazuje wspomnienia o nim :)
AshhBitch: No to niech wymaże to złe i idź z nim pogadać
AshhBitch: Angel, on wie że wtedy źle zrobił
AshhBitch: On nie chciał tego napisać, działał impulsywnie :|
Angelix17Sranie w banie :)
MyczLynczCo za irytujący babsztyl -,-
MyczLynczAle padanie w ramiona największego wroga Luka to nie najlepszy pomysł =/
AshhBitch: Mycz ma racje... Powinnaś to przemyśleć...
Angelix17-,-
Angelix17Ja mu nawet pomogę :)
Angelix17Co dwóch szukających zemsty to nie jeden :D
AshhBitch: Jpd ona mnie przeraża *^*
AshhBitch: Cal, przytul <*^*>
xCalxMexNie :P
AshhBitch: ;-;-;-;-;-;-;

Po chwili spojrzałam na użytkowników online. NIEMOŻLIWE! Okłamali mnie! Powiedzieli, że Luka wywalili, a tym czasem on cały czas czyta chat!!! Zabije ich!





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jak myślicie, wybaczy Lukowi? :(
A może to teraz Josh będzie głównym bohaterem?

A tak z informacji to muszę wam powiedzieć, że horror pojawia się co wtorki wieczorem, wiecie, klimacik i te sprawy :3
Ale wracając... Mam aktualne 4 produkcje i to mnie troszku męczy =/ Uwierzcie, że to nie jest łatwo pisać bo jedno to horror, drugi dramat(romans), trzeci dramat pomieszany z przemocą(romans), a czwarty to erotyk(który nie wiadomo czy wypali bo... no po prostu za dużo projektów) :( 
Trzy różne gatunki więc nie jest łatwo przerzucać się z jednego na drugi i musicie być cierpliwi jeżeli chcecie ujrzeć HATED 2 czy tego horrora! 



~LilaSam~


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz