piątek, 21 sierpnia 2015

The Truth Is Painful Cz.25



LiceHoney joined the chat room... 

LiceHoney: Dzięki Ashu za dodanie do waszej prywatnej konfy xD
AshhBitch: Angel na pewno cie lubi *^*
AshhBitch: Prawda, Ang?
AshhBitch: Wgl ogarnijcie co Luke odwala bo Angel do niego nie pisze XDD
AshhBitch: *załącznik*
AngelxJosh: Mrau brałabym :D /Angel
AngelxJosh: A ja nie :) /Josh
AshhBitch: Lol!!
AshhBitch: Po 1 czemu tak się nazywasz
AshhBitch: Po 2 co Josh... jak on pisze od cb O.o
LiceHoney: Hahaha, lmao
LiceHoney: Angel zdradza Luka XD
LiceHoney: Haha <3
LiceHoney: Kocham ją bardziej <3
AngelxJosh: Prościej by było jakbyś dodał go osobno *^*
AngelxJosh: A tak kradnie mi telefon, żłob
AngelxJosh: Sama jesteś żłob :) /J
AngelxJosh: Jakoś na moich kolanach tak nie mówiłaś :* /J
AngelxJosh: Oj zamknij papużkę ;*
AngelxJosh: Ale i tak masz ciężką dupę :) /J
AngelxJosh: Dzięki <3
AngelxJosh: Nmzc <3 /J
AshhBitch: Yyyy
AshhBitch: Yyy?
AngelxJosh: Ano odpowiadając... na pyt 1
AngelxJosh: Zmieniłam bo chciałam <3
AngelxJosh: Awww <3 /J
LiceHoney: Ej, Josh?
AngelxJoshHm? /J
LiceHoney: Daj nick to ja cie dodam do konfy ;P
AngelxJoshOk /J
AngelxJoshJpd jaką ja mam starą nazwę ;/ /J
AngelxJoshA MI KURWO NIE PODAŁEŚ!
AngelxJoshSAMA JESTEŚ KURWĄ, KURWO! /J
AngelxJoshDobra i tak wiem, że mnie kochasz bardziej od Luka <3
AngelxJoshNo raczej <3 /J
AngelxJoshOn kocha bardziej swoje pingwiny od ciebie :* /J
AngelxJoshWiedziałam, że mnie zdradza :(

JoshBFHe joined the chat room... 

AngelxJosh: Lol, chujowa ta twoja nazwa ^>^
JoshBFHeTak jak ty bycz :*
AngelxJosh: Dzienky <3
AngelxJosh: To zmieniam swoją ^^
JoshBFHeNie, ja zmieniam, zw ludzie...
LiceHoney: Oki!
AshhBitch: Da się typa polubić XD

"JoshBFHe" changed name to "JoshxAngel"...

AngelxJosh: Wow, się wysiliłeś, mały :)

JoshxAngelTyle razy ci mówię, że nie mam małego -.-
AngelxJosh: A to dziwne bo Will powiedział, że tak ;)
JoshxAngelO_O
JoshxAngelJest już martwy!
JoshxAngelDobra my z Ang spływamy na próbę ;)
AngelxJosh: Ale kiedy mi się już nie chcę *^*
AngelxJosh: Josh, jesteś najlepszym nauczycielem, ale mnie wykańczasz :(((
JoshxAngelWykończyć mogę cię gdzie indziej ;)
AngelxJosh: Hah! Pieprzenie na fortepianie z Willem byłoby lepsze niż z tobą gdziekolwiek XD
JoshxAngelJeszcze do mnie przyjdziesz, ale powiem NIE!
AngelxJosh: ;**
AshhBitch: CHWILA!
AshhBitch: Jaka próba wspólna O.o
JoshxAngel: Gry na gitarze, bo na nerwach to ona już umie -,-
AshhBitch:O







~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Wreszcie załącznik! W następnym tez powinien być :D



~LilaSam~


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz