sobota, 22 sierpnia 2015

The Truth Is Painful Cz.35



AshhBitch: JESUUUUUUUUUU

AngelxJosh???
AshhBitch: Jutro koncert <3
JoshxAngel: Ten się podniecił 
AshhBitchOo cześć Josh :^
JoshxAngel: No siema :)
PenguinLofAngelNie wierze -_-
PenguinLofAngelGdzie się nie odwrócę tam ten typ 
JoshxAngel: To uwierz :*
AshhBitchTak też przeczuwałem, że się kochacie dlatego was shipuje *^*
PenguinLofAngelO_______O
JoshxAngelBicz plis nie ;(
AshhBitchZa późno :D
AshhBitchJoLu! Zajebiście, nie?!
JoshxAngel: Jpd -,-
PenguinLofAngelAsh ty kurwo saska!
JoshxAngel: XD
AngelxJosh: Hahaha no nie wierze! Mój chłopak zdradza mnie z moim bratem! Prosz, dość xD
JoshxAngel-,-
AngelxJosh: Wgl to mój ojciec się pyta czy długo się znamy, a ja nw co odpowiedzieć bo cie znielubi XD
JoshxAngelPowiedz, że od małego, ale ukrywałaś to przed nim i tylko matka wiedziała :) Dalej będzie mnie kochał <3
AngelxJosh: Ok XD
PenguinLofAngelWot?! To stary Angel cie lubi?!
JoshxAngelNo a co myślałeś? 
JoshxAngelNie mów, że ciebie nie?! HAHAHAHAHA
PenguinLofAngelNie śmieszne -_-
JoshxAngelHAHAHAHA
JoshxAngelWRĘCZ PRZECIWNIE!
JoshxAngelHAHAHAHAHAH
MyczLynczLol jaka beka

xCalxMex is online...

xCalxMex: Ej, żonko?
AngelxJoshNom?
xCalxMex: Jakie plany na wieczór?
PenguinLofAngelTY MI DZIEWCZYNY NIE WYRYWAJ, CO?!
AngelxJoshWolna jestę :D
JoshxAngelLol, zazdrośnik :*
PenguinLofAngelPrzyjebać ci? xD
JoshxAngelWal śmiało, Lucas :*
PenguinLofAngelOjjj rodzona matka cie nie pozna!
JoshxAngelNie mam matki :)
xCalxMex: Ups...
MyczLynczNo i jest niezręcznie...
PenguinLofAngelJasne, albo ściemnia -_-
JoshxAngelGdybyś mnie pamiętał wiedziałbyś, że jej nie mam :)
PenguinLofAngelO_________O
xCalxMexDOBRA DOŚĆ!
xCalxMex: Wracając... Gadałem już o tym z Myczem i zabieramy dziś Angel na imprezę przed urodzinową :D
AngelxJoshAle jutro macie koncert 
xCalxMex: No ale godzinę po Falsie więc luzik :D
PenguinLofAngelDobra, jak ja idę to jestem za!
AshhBitchMi też pasuje! 
MyczLynczMusze te włosy ci jebnąć teraz, natychmiast, JUŻ!
AngelxJoshLece mycz xD
LiceHoney: A ja?!
xCalxMexA ta tu skąd O.O
AshhBitchCiągle jest w kofie XD
LiceHoney: Żal...
JoshxAngelZ tego co pamiętam to ty z Willem jesteś umówiona na 20 :)
LiceHoney: NO I NA CHUJ TO MÓWISZ TU?!
JoshxAngelJa ci tylko przypominam gdybyś zapomniała :D
LiceHoney: Cwel!
xCalxMex: ...
AngelxJosh: Joshu zmieniamy nicki *^*
JoshxAngelCzemuż to?
AngelxJosh: Bo tak mówię *^*
JoshxAngelAle ty się ostatnio wredna sucz zrobiłaś -.-
AngelxJosh: Ffffiem, ale i tak mnie koffasz <3 
JoshxAngelCo poradzić

"JoshxAngel" changed name to "JoshHatesLuke"...

PenguinLofAngelKreatywnie :)
JoshHatesLukeNo nie? 
JoshHatesLuke: Ty też pojechałeś po bandzie ze swoim :)
PenguinLofAngelZazdrościsz?
JoshHatesLuke: :)))
JoshHatesLuke: Dobra, ja idę z chłopakami na pizze, bay ;)
AngelxJosh: Paaa! :*

JoshHatesLuke is offline...

LiceHoney: Ej to ja idę za wami na przedurodzinową bibę :3
LiceHoney: Ale najpierw muszę po coś skoczyć do miasta xD
xCalxMex: Już się przyznaj, że idziesz do Willa -.-
LiceHoney-,- Papa!

LiceHoney is offline...





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

No i już kończymy opka powoli ;-;
Jak się domyślacie *SPOILER* skończę na koncercie :)



~LilaSam~


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz