piątek, 21 sierpnia 2015

The Truth Is Painful Cz.28



Ja: Lukei

Luke: ?
Luke: Jestem obrażony -,-
Luke: Musiałem współpracować z tym idiotą.
Ja: Ale ja cje kocham <#
Luke: O_O
Luke: ty piłaś?!
Ja: Troskzy xD
Luke: O___O
Luke: Aniołku, co jest?
Ja: Nucz a co ma bys?
Luke: -_-
Ja: Luki?
Luke: No?
Ja: Zrób mi dzidzie 
Luke: :O
Luke: Haha, jutro będziesz się wypierać tych słów XD
Ja: To zrób mi ją teras *^*
Luke: O_O
Luke: Idź spać, Aniołku ;*
Luke: Rano wpadnę 
Ja: Ale ja chce teraz! Bo wiesz, sze ja jestem w samej koszulce i majtkach ?
Luke: przestań...
Ja: Ciemu :'(
Luke: Bo jak mi stanie będzie problem...
Ja: Ależ nie
Ja: Przyjdziesz do mnie ;*
Luke: Dali ci koki, czy co?!
Ja: LUKEY <3
Luke: Nie
Luke: Idę sobie
Ja: To idę do Josha. On mówił, że zawsze na mnie czkaw łóku.
Luke: Nie złamiesz mnie
Ja: Popamietasz moje słowa i wtedy bede prawfidza suką :)
Luke: Przestań mi to wypominać!
Luke: Nigdy nią nie będziesz, więc przestań!
Ja: Paaa!
Luke: No teraz nie idź!!!
Luke: ANGELINA!!!
Luke: Fuck!

*********


JoshxAngel: Siema :D

AshhBitchTen ma dobry humor 0.0
LiceHoneyBo zgnoił na pewno Lucasa XD
HotLuke69Żebym ja ciebie nie zgnoił zara -_-
JoshxAngel: O! Cześć Lucas :D
HotLuke69Piłeś?
JoshxAngel: Nie, czemu?
HotLuke69Bo jesteś za miły...
JoshxAngel: Heh, wybacz, ale miałem zajebistą noc >.<
HotLuke69NIE MÓW ŻE BYŁA U CB ANGEL!!!
JoshxAngel: Ano nadal jest :D Śpi sweet
JoshxAngel: Chcecie foć?
JoshxAngel: I tak dam
JoshxAngel: *załącznik*
AshhBitch0.0
LiceHoneyOEMGIE!!!
LiceHoneyOna jest śliczna, urocza i PIĘKNA <3
JoshxAngel: less?
LiceHoneyChciałbyś :P
JoshxAngel: Nie... Wole hetero :D
LiceHoneyHah!
HotLuke69URWĘ CI JAJA JOSH ZA TKNIĘCIE JEJ CHOĆBY PALCEM!
JoshxAngel: Mówisz o 21?
xCalxMexHah, co to za konwersacja?! XD
HotLuke69Cal, nie przeszkadzaj -_-
HotLuke69I JA CI ZARA DAM 21 PALEC!!!
JoshxAngel: Hah, mam więcej w spodniach niż ty :DD
HotLuke69Prosisz się o manto, chuju!
JoshxAngel: Wow, ale mi pojechałeś... czuje że się rozpłaczę :)
HotLuke69Jak wparuje ci za chwilę na chatę to będziesz ryczał!
JoshxAngel: Sama do mnie przyszła bo ty się z nią ruchać nie chciałeś, nie moja wina że mnie wykorzystała ^^
HotLuke69O_O
AshhBitch0.0
xCalxMex:O
LiceHoneyLEL HAHAHA!
JoshxAngel: Lubie cię Alice xD
LiceHoneyNo wiem, Will też tak mówi <3
JoshxAngel: Eeee on mówi "kocham" a ja "lubię" nie rozróżniasz?
xCalxMexJakie kurwa KOCHAM?! Mówiłaś, że typa nie znasz!!
JoshxAngel: Ups?
LiceHoneyBędziesz miał kija w dupie :)))
JoshxAngel: Ałć! To nie trzeba było schlać Angel tak że straciła świadomość :P
LiceHoneySkąd wiesz, że to... A no tak XD
JoshxAngel: Idiotka -,-
xCalxMexObrażać moją sis mogę tylko ja -,-
JoshxAngel: Już od dawna nie... Od dnia kiedy przeleciał ją Will :D
xCalxMexCOOOOOOOOOOOOOO?
LiceHoneyJOSH PRZYSIĘGAM, ŻE UMRZESZ!
JoshxAngel: Sorry, zebrało mi się na szczerość XD
AshhBitchSkoro taki szczery jesteś to mów za co nienawidzisz Luka :D
JoshxAngel: Za istnienie :)
HotLuke69Oryginalnie :)
AngelxJoshKURWA MAĆ JOSH UMRZESZ ZA TEGO SINIAKA!!!
JoshxAngelAle sama go sobie zrobiłaś jak pizgłaś z łóżka ;/
AngelxJoshNie! Pamiętam, że to ty mnie z niego zepchnąłeś ...
JoshxAngelLol, to ty masz pamięć O.o
AngelxJoshPewnie, że mam i LUKE dla jasności ja nie chce dzieci -,-
HotLuke69Hahaa, chcesz małych Hemmings'ów :D
AngelxJoshZapomnij ;*
HotLuke69Nie da się *^*







~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

YOLO!
Haha, to do mnie nie pasuje xD 



~LilaSam~


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz