niedziela, 2 sierpnia 2015

The Truth Is Painful Cz.17



Nie minęła nawet minuta, a dostałam wiadomość od Caluma.


Calum: Hej :)

Calum: Weź wbij na czat PLZ!

Angelix17 is online...

Angelix17: No czego?
AshhBitch: Jesu jaka wredna na dzień dobry *^*
Angelix17Bywa -,-
HotLuke69: Po co ją tu wołałeś, Ash?
HotLuke69: Ona musi mnie przeprosić bo ja nie mam zamiaru...
Angelix17Pierdol się Luke, ja nawet nie wiem o co ty się KURWO obraziłeś?!
Angelix17Ale i tak mam w dupie! Poznałam lepszego chłopaka od ciebie i TAK, zamiast iść na wasz koncert idę z nim! WYPIERDALAJ Z MOJEGO ŻYCIA RAZ NA ZAWSZE, LUKE!!!
Angelix17A WY NIE WAŻCIE SIĘ NAS SPIKAĆ BO NIE RĘCZĘ ZA SIEBIE!
xCalxMex: O_O
MyczLyncz: Ale pocisła...
AshhBitch: ...
HotLuke69: LEPSZEGO?!
HotLuke69: CHYBA KPISZ!
MyczLynczNo i się zaczęło -,-
HotLuke69: RYJ!
HotLuke69: A ty WYWŁOKO uświadom sobie, że nie ma lepszego ode mnie! Nikt się tym Olim nie zajmie, bo nikt nie umie. Ciekawe czy ta twoja ciota umie, pewnie nie.
HotLuke69: Oczywiście, że nie!!!
xCalxMex: Dajta gaśnice!
Angelix17: HAHA!
Angelix17: POWIEDZIAŁ IDIOTA CO DOPIERDALA SIĘ DO OBCYCH LASEK NA CZACIE!
HotLuke69SKĄD CI SIĘ TO KURWA WZIĘŁO?!
Angelix17: SPIERDALAJ!!!
HotLuke69SAMA SPIERDALAJ! 
HotLuke69ZOBACZYMY CZY TEN TWÓJ KSIĄŻĘ WYTRZYMA Z TOBĄ I TWOJĄ POJEBANĄ PSYCHĄ!!!
AshhBitchLuke, przegiąłeś...
xCalxMexStary, on ma racje =/

Angelix17 leaves the chat room...


MyczLyncz: Stary, weź czasem myśl zanim napiszesz, co?!





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

:(((
Lubicie smuteczeg XDD 
No ale cóż... Ten sezon taki niestety będzie =/
Mało będzie dobrych, miłych i słodkich rozmów :(
W role Josha nikogo nie wcielam jednak ;) Ale jeżeli wy chcecie to możecie sobie tam podstawić kogo tylko zechcecie, dajcie wyobraźni działać ^_^



~LilaSam~


1 komentarz:

  1. Uuuuu... Luke pocisnął
    I to ostro >:(
    Kurcze, za co on się, do cholery, obraził? Przecież ona nic nie tego, nie zrobiła, a Luke się zachowuje, jakby conajmniej rodzine mu wybiła z premedytacją -,-
    No, no, ciekawa jestem :D
    Weny, czasu, chęci i do następnego!

    OdpowiedzUsuń