piątek, 21 sierpnia 2015

The Truth Is Painful Cz.27



JoshxAngel is online...

JoshxAngel: Ashton, weź dodaj tu na chwile Luka
AshhBitch: 0.0
JoshxAngelNo dalej... to ważne
AshhBitch: Już!

HotLuke69 joined the chat room... 
JoshxAngel: Ale nazwę jebnął -,-

HotLuke69O_O 
HotLuke69ASH CO TO KURWA?!
AshhBitchJa nie wnikam kazał cie dodać to dodałem, a wy se pogadajcie
AshhBitchJa poczytam :3
JoshxAngelOryginalnie :)
AshhBitchNo nie?
HotLuke69Czego kurwo chciałeś ode mnie?
JoshxAngel: -,-
JoshxAngel: Wiesz gdzie jest Angel bo nie mogę się do niej dodzwonić od wczoraj
HotLuke69O_______O
HotLuke69Ty! Haha! Olała go XDD
JoshxAngel: -,-
JoshxAngel: Ty się śmiejesz, ale to do mnie pisała gdy miała problemy w szkole, a nie do ciebie więc z łaski swojej odpowiedz na moje pytanie, cwelu ^.^
HotLuke69I ja ci mam w to uwierzyć?
JoshxAngel: -,-
JoshxAngel: Kurwa, Luke!
JoshxAngel: Mów!
JoshxAngel: Tak czy nie?!
HotLuke69...
AshhBitchPowiedz mu.
AshhBitchJa mogę jedynie dodać, że do mnie od wczorajszej nocy się nie odzywała =/
JoshxAngel: Kur...
JoshxAngel: Dzięki, Ashton
AshhBitchSpoko :(

JoshxAngel is offline...

JoshxAngel is online...

JoshxAngel: A i weź go stąd wyjeb bo to będzie zjebane :)

AshhBitchHaha xD

JoshxAngel is offline...




*Josh*

Ubrałem się i szybko wyszedłem z domu. Po godzinie poszukiwań jestem totalnie wkurwiony i wykończony. Na zewnątrz jest na bank na minusie, jeżeli ona jest gdzieś i śpi to jej tą śliczną mordkę obije! Nagle mój telefon wydał z siebie dźwięk. Nie patrze kto dzwoni tylko od razu przykładam do ucha.

-Masz ją? - ten głos. Luke.
-Nie, a ty? - no trudno... wróg wrogiem, ale w tym momencie muszę z nim współpracować.
-Też nie... Ale nie ściemniasz?
-NIE! - ryknąłem.
-To ja idę do jej domu, w razie co ci sms'a napisze. - wow, ale stał się wylewny!
Rozłączyłem się i ruszyłem gdzieś się jeszcze pokręcić. Liczę na to, że Luke znajdzie ją w domu. Niestety. Dostałem esa, że jej tam nie ma. Nosz kurwa! Znów ktoś dzwoni. Numer... To pewnie Luke.
-Masz ją?! - spytałem z nadzieją.
-Nie, ale Alice chce byś wbił na chat.
-Już wchodzę...
Swoją drogą ciekawe skąd ma mój numer?

JoshxAngel is online...

JoshxAngel: Co jest?
LiceHoney: Ona jest u mnie, więc luzik :3
HotLuke69O.o
HotLuke69Weź!!! Czemu teraz dopiero mówisz?!
LiceHoney: Nie miałam pewności czy dasz mu znać :(
HotLuke69Żmija -,-
JoshxAngelTo ja wracam do domu
JoshxAngel: Luke?
HotLuke69Czego -,-
JoshxAngel: Już nic... I tak cie zniszczę za niepamięć B)
HotLuke69O_O
LiceHoneyA już myślałam, że sojusz XD
JoshxAngel: Brałaś coś?
HotLuke69Nie kpij -,-
LiceHoneyTacy zgodni <3
HotLuke69SHUT UP!

JoshxAngel is offline...




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




~LilaSam~


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz