piątek, 21 sierpnia 2015

The Truth Is Painful Cz.26



AshhBitch: Ej Ang...

AshhBitch: Czemu się do nas nie odzywasz od dwóch dni?
AshhBitch: Josh cie zgwałcił na tym fortepianie?!
LiceHoney: Więc jednak zbok -,-
AshhBitchJESU JA MYŚLAŁEM, ŻE ŚPISZ!!
AshhBitchJest już po 2 w nocy xD
LiceHoney: No i?
LiceHoney: Nie mam 8 lat, Ash =/
AshhBitchNie fochaj no *^*
xCalxMex: Że też nie możecie spać xD
AshhBitchTy też XD
HotLuke69: Jaki gwałt i na jakim fortepianie?!
LiceHoneyTo się wkopałeś, Ash :)
AshhBitchOsz kurw...
HotLuke69: EJ co wy wiecie czego nie wiem ja JEJ chłopak?!
LiceHoneyNie wiesz o gwałceniu przez Willa na pianinie/fortepianie, Hemmo :D
HotLuke69: O_______O
HotLuke69: Jaki Will?!
HotLuke69: Nie znam typa!
AngelxJosh: Nie, nie zostałam zgwałcona, ale Josh się wierci więc jak się obudzi to będziecie mieli przejebane XD
HotLuke69O_____________________O
HotLuke69ŻE TY Z KIM JESTEŚ W ŁÓŻKU, PRZEPRASZAM BARDZO?!
AngelxJosh: :O
AngelxJosh: Jesu, nie wiedziałam, że jest tu Luke *faceplam*
HotLuke69TY MI SIĘ NIE WYMIGUJ CO TEN CHUJ ROBI Z TOBĄ W ŁÓŻKU?!
AngelxJosh: Śpi :)
LiceHoney: Zdradzała cię na moich oczach :D
LiceHoney: To zajebiste uczucie, Hemmo <3
HotLuke69SHUT UP BICZO!
LiceHoney: :*
HotLuke69No i wgl co to za nick?!
AshhBitchOn ma lepszy :D
AshhBitchJoshxAngel - czuje że miłość kwitnie <3
HotLuke69-,-
HotLuke69Przyjaciel... Pfff!
AshhBitchLuke, mówiłem byś nie pluł =/
AngelxJoshWyluzuj, Lukey...
AngelxJosh Cała nasza czwórka była wykończona więc wszyscy śpimy w jednym łóżku... Swoją drogą Will prawie wgl nie waży!!!
LiceHoneyBo on jest chudszy od Luka XDD
AngelxJoshA skąd wiesz?
xCalxMexWłaśnie?! Śmierdzielu?!
LiceHoneyNO... ja... yyy... zgadywałam :D
AshhBitchZnam te wymigiwanie się! Znasz Willa?!
LiceHoneyOj no raz czy dwa się tam z nim widziałam
HotLuke69Pierdoliłam* :D
LiceHoney-,-
HotLuke69;*
AngelxJoshDobra idę spać, Branoc ;*

Angelix17 is offline...





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Zaczął się dobrze, ale czuje że gdzieś coś nie pykło tak jak miało pyknąć =/



~LilaSam~


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz