sobota, 22 sierpnia 2015

The Truth Is Painful Cz.32



Ja: Luki?
Ja: Ej?
Ja: Halo?
Ja: No weź!
Ja: To nie!


***

AshhBitch: To ty piszesz do Luka?
AngelxJosh: No.

AshhBitch: On śpi w najlepsze, a telefon na stoliku bzyka XD
AshhBitch: Miał ciężki dzień
AngelxJosh: Weź go obudź, plz!

AshhBitch: Why?
AngelxJosh: Bo ci każe :)

AshhBitch: -.-
HotLuke69: Co chcesz o tej godzinie?
HotLuke69: Po za tym jestem obrażony, że ty i Cal…
HotLuke69: Coś ci zrobił?!
AngelxJosh: Azjata zalał się w trupa 

HotLuke69: A ty?
AngelxJosh: A ja cie widzę u mnie za 10 min :)

HotLuke69: O_______O
AshhBitch: Zalała się XD
AngelxJosh: Jestem prawie trzeźwa…
AngelxJosh: Jedno piwo :)
AngelxJosh: Po za tym nie proszę Luka na seks tylko na rozmowę :)

HotLuke69: Już idę
AshhBitch: Zgwałci cie nie idź *^*




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ah, te poczucie humoru Asha xD




~LilaSam~


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz