sobota, 22 sierpnia 2015

The Truth Is Painful Cz.34



MyczLyncz: ELOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
MyczLyncz: Jebnąłem se włosy na czerwono!
AngelxJosh: Lul, masz okres na głowie XD
MyczLyncz... Z babami
AngelxJosh: Swoją drogą musisz mnie dziś farbnąć :)
MyczLyncz*O*
MyczLynczZajebiście <3
PenguinLofAngel: Skarbie, wyglądasz ślicznie ;*
MyczLynczPenguinLofAngel? Wot O.O
AngelxJosh: Lukowi odjebało jak u mnie nocował, nie ogarniesz :)
PenguinLofAngel;***************
MyczLynczSpał u ciebie :O
PenguinLofAngelSpałem, spałem :D

AshhBitch is online...

AshhBitch: Hej! Co mnie ominęło ^_^
MyczLynczLuke zmienił nazwę XD
AshhBitch: lmao
MyczLynczNo i spał u Angel 
AshhBitch: A to to wiem xDD
AshhBitch: Nie zgwałciła cie? ;(
PenguinLofAngelNie :)
AshhBitch: Ufff!




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Lol, jaki krótki... Ale muszę bo nie wiem o czym mogliby gadać a ja już chce 3 sezon *^*
To znaczy wiem jak będzie wyglądała końcówka 2 sezonu i ona nastąpi w przeciągu kolejnych 3 rozdziałów ;)



~LilaSam~


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz