piątek, 21 sierpnia 2015

The Truth Is Painful Cz.30



xCalxMex joined the chat room... 

AngelxJosh: Mężu najwspanialszy <3
xCalxMexNom, żonko? :*
AngelxJosh: Co jest za 4 dni?
xCalxMexYyyy
HotLuke69Stary uważaj bo ona kopie pod wszystkimi dołki =/
JoshxAngelObaj nie wiemy co jest za 4 dni i nas zjechała -,-
xCalxMexŁooo
xCalxMexTzn... Kupie ci lizaka :D
AngelxJosh: -,-
AngelxJosh: Ja nie Luke, że zadziała na mnie wszystko co w pingwiny...
HotLuke69Ejjjj ;-;
JoshxAngelLucas, ona ma racje :D
HotLuke69-_-
HotLuke69Milcz jak do mnie mówisz!
JoshxAngelAle tak nawet kiedyś było... Nic się nie zmieniło
HotLuke69KURWA SKĄD SIĘ ZNAMY?!
JoshxAngelZ sexopu :P
HotLuke69O_O
xCalxMexO.o 
xCalxMexLuke, gdzieś ty łaził?!
AngelxJosh: Właśnie?
HotLuke69Nigdzie!
JoshxAngelHahahaha
AngelxJosh: Dobra, Cal?
xCalxMexNo?
AngelxJosh: Już nie jesteś moim mężem :)
xCalxMex;;;;;;;;;-;;;;;;;;
JoshxAngelLol, co za kara -,-
HotLuke69Nie wiesz co mówisz... Oni byli długo małżeństwem...
JoshxAngelI ty nie byłeś zazdrosny? 
HotLuke69Byłem, ale mieszkamy pod jednym dachem, zawsze można łeb ukręcić :D
JoshxAngelAha, no coś w tym jest xD

Ja: CAL WIDZISZ TO?

Calum: Niby co?
Ja: No przed chwilą normalnie gadali!!
Calum: Racja O_O
Ja: Ciekawe skąd się znają...
Calum: Wyciągnij to od Josha

MyczLyncz joined the chat room... 

AngelxJosh: Myczu??
JoshxAngelOho, łasi się do następnego ^^
xCalxMexCała żonka
HotLuke69Była żonka :D
xCalxMexNie daje jej rozwodu!
HotLuke69Ona musi mi urodzić Hemmings'owe dzieci *^*
JoshxAngelTen ma kurwa marzenia -,-
xCalxMexNie do spełnienia XD
JoshxAngelHAHAHA!
HotLuke69Nieśmieszne -_-
MyczLynczNo co chciałaś? Mam cię pofarbować :P
JoshxAngelLol?
xCalxMexDomowy fryzjer, nie ogarniesz :D
JoshxAngelAha XD
AngelxJosh: Nie! Powiedz mi co jest za 4 dni? ;D
MyczLynczYyyyy koncert?
xCalxMexHAHAHAHA
HotLuke69No i leży haha
JoshxAngelJPD XD
JoshxAngelCzwarty raz xD
AngelxJosh: Super mam kumpli, pozazdrościć -,-
xCalxMexHaha XD

AshhBitch joined the chat room... 

AngelxJosh: Ashu? ;-;
AshhBitchNiom?
AngelxJosh: Przytul bo smutam <*^*>
AshhBitchOOOO <3
AshhBitch<*O*>
AshhBitch*tuli, tuli*
AshhBitchA co się stało? xD
AngelxJosh: Cała czwórka to palanty *^*
AngelxJosh: Ty musisz wiedzieć!
AshhBitchAle co?
AngelxJosh: Co jest za 4 dni?
xCalxMexPst! Wypierdoli się jak nic XD
JoshxAngelBędzie 5 do kolekcji B)
HotLuke69Dajesz Ash XD
AshhBitchHm... ci pewnie powiedzieli koncert, nie?
AngelxJosh: Yep ;-;
AngelxJosh: Nie pamiętają, a każdemu mówiłam!
AshhBitchTo jest proste :D
AshhBitchJuż nawet wiem jak urządzę początek tego dnia bo on należy do mnie <3 No bo potem koncert, a końcówka to pewnie z Lukiem ;-;
AngelxJosh: PFFFFFFFFFFFF MOWY NIE MA JESTĘ CAŁA TWOJA <3
AshhBitchYEAH! <3333333333
AshhBitchDobrze znać takie daty ^^
HotLuke69EJ CO JEST ZA 4 DNI?!
JoshxAngelNo już powiedzcie -,-
xCalxMexASHU!
MyczLynczDawaj na klatę!
AshhBitchYyyy no... 18 Angel?
HotLuke69O___________________O
xCalxMex:O
JoshxAngelO.o
MyczLynczNie pierdol!!!
AshhBitchNie mam kogo *^*
AshhBitchLuke, do mnie!
HotLuke69Spierdalaj xD




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Niemili! Jak mogli zapomnieć? Zwłaszcza Luke i Josh?!
To ostatni na dziś. Jutro kolejne 5 ;)



~LilaSam~


2 komentarze:

  1. Ja chcem już kolejne!!!!!
    Ja ciem kocham, daj!!!!
    Ja wiem, że tylko chorzy umysłowo dają ponad 3 wykrzykniki!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. ;-; więęęcej chcę!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń