piątek, 21 sierpnia 2015

The Truth Is Painful Cz.24



LiceHoneyLol chyba nie ogarniam!!!

LiceHoneyTo z którym ty chodzisz?! O_O
HotLuke69: Hahaha! Lol, oczywiście, że ze mną XD
Angelix17: Z żadnym :)
xCalxMexNie przyznajesz się do mnie?! 
xCalxMexTo nie! Bez łaski!
LiceHoneyCzyli nie jesteś z Hemmo...
LiceHoneyUff... już cie lubię :*
HotLuke69Zazdrosna o mnie? :D
LiceHoneyChciałbyś, kocie rozjechany (:)
HotLuke69Żartujesz chyba! To byłby horror!

Josh: Ty

Josh: U mnie
Josh: Za 10 min
Josh: START!!!
Ja: Czekaj, co?!
Ja: Ja w wannie jestem, daj mi chociaż godzinę!
Josh: O.O
Josh: Okej... Nie żeby to było niezręczne...
Ja: Już idę się ubierać :)
Josh: Czekam ^^

Angelix17: Boysy ja muszę spadać 

HotLuke69: Nieeee ;(
AshhBitch: Smutno *^*
Angelix17: Dajcie wyjść z wanny -.-
HotLuke69: O_________O
HotLuke69: Czemu nie mówiłaś?!
HotLuke69: Przyszedłbym do ciebie!
Angelix17: Chciałam ci powiedzieć, ale za dużo ludu :)
HotLuke69WIĘC TO O TO CHODZIŁO?!
HotLuke69Dzięki chłopaki i cioto, za zniszczenie życiowej szansy -,-
LiceHoney: Jesteś obrzydliwy!!
HotLuke69:P
MyczLyncz: A tak na marginesie toooo co z tym Joshem?
xCalxMexA miało go nie być 
HotLuke69On cały czas w mój telefon patrzył xD
Angelix17: Właśnie do niego idę :)
Angelix17: Normalnie posiedziałabym jeszcze w wannie, ale nie on dał mi godzinę na zjawienie się u niego w domu *^*
HotLuke69No chyba kurwa nie!
Angelix17: No chyba kurwa tak! 
HotLuke69No po co idziesz?
Angelix17: A ja nw...
Angelix17: Wyleciał nagle, że mam do niego przyjść, ciekawe czego chce 
HotLuke69Zemścić się na mnie, to pewne -,-
Angelix17: Luki?
HotLuke69Czg?
Angelix17: Nie martw się, umiem się obronić ;*
HotLuke69*O*
HotLuke69Ale i tak nie chce byś tam szła ;-;
Angelix17: Trudno ;)
Angelix17: Paa!

Angelix17 is offline...





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

No i się zacznie... Za długo było słodko, nie? XD
Wgl miały być częściej załączniki, ale coś mi nie wychodzi to postanowienie *^*

Niestety porzucam bloga... Przykro mi, ale nie mam ochoty na nim przesiadywać... Wszystkich zainteresowanych dalszymi losami Angel i Luka, Hated 2 czy Back Prince - zapraszam na wattpad ;)
Ps. Chyba jedynie dokończę TTiP i porzucam bloga ;) Zrobię wam spam i dodam dziś brakujące 16 rozdz - chyba dziś.
Link znajdziecie w zakładce "przydatne linki".



~LilaSam~


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz