piątek, 21 sierpnia 2015

The Truth Is Painful Cz.29



HotLuke69 joined the chat room... 

JoshxAngel joined the chat room...  
AngelxJosh: Loff :D
JoshxAngelCzemu akurat naszą dwójkę tylko dodałaś -,-
HotLuke69Coś mi tu śmierdzi
JoshxAngelFuuuuuuuuu!
JoshxAngelLuke, powinieneś się myć w miejscach intymnych :)
HotLuke69Heh, spierdalaj :D
AngelxJosh: Halo! 
AngelxJosh: A gdzie przywitanie z boginią sexu?!
JoshxAngelO.o
JoshxAngelMała, za wysokie progi na twoje nogi XD
HotLuke69Mała?! 
JoshxAngelZazdrościsz? :D
HotLuke69Niby czego? Tego patyka w twoich gaciach?
JoshxAngelAle dowciapne :D mam większego od ciebie
HotLuke69Jesteś chujowy ^^
JoshxAngelBADUM TSSSSSSS
JoshxAngelpocisk poleciał w pole :D
HotLuke69Żebyś zaraz tam nie wyleciał sam :)))
AngelxJosh: HAAAAAAAAAAAALO!
HotLuke69No tak, Aniołku ;*
JoshxAngelTo po co nas tu ściągnęłaś?
AngelxJosh: Bo... Wy to tam rywalizujecie, ale who cares? No właśnie...
AngelxJosh: Zgadnijcie co jest za 4 dni?!
JoshxAngelKoncert...
HotLuke69Koncert jak nic :)
AngelxJosh: Jesteście obaj chujowi -,-
HotLuke69Kochanie, miałaś nie pisać tej minki ;*
AngelxJosh: A ty nie miałeś się urodzić, mówili ;-;
JoshxAngelHahaha! Poleciała po bandzie XD
HotLuke69Przypominam, że ty też jesteś chujowy ;P
JoshxAngelPowiedziała cipa :D

***********


AngelxJosh: Joshu <3

JoshxAngelAha, czego chcesz?
HotLuke69Trafiliście na przerwę w próbie... Mogę was popilnować :D
JoshxAngelChujowo...
HotLuke69Powiedziała cipa :D
JoshxAngelPowtarzasz po mnie :)
HotLuke69Spierdalaj
JoshxAngelKto ci kazał czytać? phi
HotLuke69Sri!
AngelxJosh: JOSHU?
JoshxAngelNOOO?
AngelxJosh: Co robisz?
JoshxAngel-,-
JoshxAngelJem kolacje, a co?
AngelxJosh: Joshu?
JoshxAngelJpd, przestań -,-
JoshxAngelMów czego chcesz!
AngelxJosh: Pójdziesz ze mną do klubu?
HotLuke69O__________O
HotLuke69CZEMU PROSISZ GO?!
JoshxAngelHaha, no pewnie :D
AngelxJosh: Widzisz moją nazwę?
AngelxJosh: <-----------
AngelxJosh: Nie wzięła się przypadkiem, Lukey ;*
HotLuke69Mam focha
JoshxAngelA co ty, baba jesteś? Ja jebe dobrze, że już się z tobą nie zadaje, chryste...
HotLuke69Jak to "już"? O_O
HotLuke69Nie kojarzę cię 
JoshxAngelW tym sęk, Luki :D
HotLuke69???????????????????
JoshxAngelZginiesz marnie :D
AngelxJosh: Dobra, bo robi się dziwnie! Ogarnąć pały!
HotLuke69O__________O
JoshxAngel-,-
JoshxAngelOdwal się wreszcie od mojej pały, mała...
AngelxJosh: Hehehehehehehehe, luki?
HotLuke69Z małej? -_-
AngelxJosh: Luki?
HotLuke69Nom? ;*
AngelxJosh: Jak się dowiesz co jest za 4 dni to się odezwij :) 
AngelxJosh: Korekta!
AngelxJosh: Obaj napiszcie :D
JoshxAngelKurwa, ale nie mam pojęcia co jest innego za 4 dni :'(
HotLuke69Ja też...
AngelxJosh: Zajebistych chłopaków znalazłam...





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Coś napisać? W sumie...
Jak myślicie, skąd JoLu się znają? 
Jo-Josh
Lu-Luke



~LilaSam~


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz