niedziela, 16 sierpnia 2015

The Truth Is Painful Cz.23



Jestem padnięta i ledwo żyje, ale było warto. Oli pytał się czy przyjdzie Luke, ale ja nie chciałam go budzić. Za słodko wyglądał. Teraz siedzę w wannie i jestem totalnie uzależniona od fona.


LiceHoney joined the chat room...

xCalxMex: LOOOOOOOL KTO DODAŁ TOM SZMACIURĘ?!
MyczLyncz: Jestem zajęty, będę potem ludziska :) A i cześć Alice ;*
LiceHoney: Ashton, on mnie obrasza ;-; i cześć Mikey :D
AshhBitch: EKHEM Ja dodałem!
AshhBitch: Masz problem? Cho na solo -_-
HotLuke69: Skoro Ash chce się bić to dodał do czatu Alice...
HotLuke69: Siemanko Dziewko :D
LiceHoney: LUKE, ŚMIERDZISZ!!!
HotLuke69Tak do mnie?! Franca nie wyżyta!
xCalxMex: -,-
xCalxMex: Już wiem czemu to Luke jest moim BFF a nie ty Ash -,-
HotLuke69Heh ^^
AshhBitchDzienky =.=
AshhBitch: Wgl, Angel nie wie kto to XDD
HotLuke69: Ja się pytam kto zwiał z mojego łóżka nie informując mnie?!
AshhBitchJA JEBE!!!
AshhBitchOni się pogodzili
xCalxMexNic tak nie działa jak seks na zgodę :DDD
HotLuke69: Hahaha! Jakbym wiedział, że was nie będzie...
Angelix17: Luke, ty chcesz zginąć :)))
HotLuke69Aniołku <3
HotLuke69Ja się pytam co mi uciekasz, hm?!
Angelix17: Miałam ważniejsze sprawy na głowie niż usypianie małego Luka :)
HotLuke69;-; Ranisz kobieto...
Angelix17: ;**
Angelix17: Mały Oli był ważniejszy... No i Ryan <3
HotLuke69-_________-
HotLuke69Jestę zrozpaczony!
HotLuke69: Wgl paczcie czym Micz jest zajęty XD
HotLuke69: *załącznik*
AshhBitch: Powinniście przestać współżyć...
AshhBitch: Luke, masz już dziewczynę
AshhBitch: Rzuć Micza *^*
HotLuke69Pf! 
HotLuke69Nie oddam ci go :P
HotLuke69Byłem pierwszy ;P
xCalxMexDobrze, że ja mam żonę ^^
Angelix17Tag <3
xCalxMex;***
HotLuke69Irytujecie mnie oboje ;-;
HotLuke69Angel, weź z nim rozwód po to by urodzić mi dzieci :D
Angelix17Ty masz marzenia Hemmings :)
HotLuke69Marzę o tobie 24 na dobę *^* Męczące 
Angelix17*przewraca oczami*
Angelix17Bym ci coś powiedziała, ale za dużo ludu XD
HotLuke69:OOOOOOO
HotLuke69Móf!!!
Angelix17Nope
LiceHoney: Smutne *^* Kobieta nie chce się oddać Hemmo ;-;
HotLuke69: TY CIOTO!!!
HotLuke69: Jak możesz tak pisać *^* Mnie każda rozbiera na ulicy!
LiceHoneyYhym, ta stara to cie rozbierała bo chciała ci wpierdolić swoją laską ;P
HotLuke69Hah, ona przynajmniej była laską, a tobie do tego w chuj daleko XD
LiceHoney-,- chuj do sześcianu co chuja ma jak orzeszek :DDD
HotLuke69: Powiedziałaś, jakbyś widziała maleńka ;*
LiceHoney: Calum się chwalił :D
HotLuke69: O______O
xCalxMexONA KŁAMIE! JA NIC NIE MÓWIŁEM!
HotLuke69: To pewne, że to Ash -_-
AshhBitchCo ja?! Nie ma mnie chwilę a ci mnie obgadują *^*
AshhBitch: Angel, utul <*^*>
Angelix17Nie :)
AshhBitchNo prosie <3
Angelix17Ty też ostatnio nie chciałeś... Nie :)))
AshhBitch;-;
LiceHoney: Wgl to ja jestem Alice :)
HotLuke69Kurwa jaka szybka XDDD
LiceHoney: NIE CHCESZ BYM CIE W DOMU ODWIEDZIŁA!
HotLuke69TY NIE WIESZ, ŻE JA W SYDNEY JESTEM, CIOTO!
LiceHoney: -,-
HotLuke69Hah, zgasiłem dziecko :D
LiceHoney: -,-
Angelix17: Angel, miło mi :))
HotLuke69NIE SPOUFALAJ SIĘ Z MOIM WROGIEM!!!!!
Angelix17: Luki?
HotLuke69Nom? ;*
Angelix17: Podobno ktoś kto daje ponad trzy wykrzykniki jest psychicznie chory :)))
HotLuke69-________-
HotLuke69Z babami...
Angelix17: Rzucam cię ^_~
AshhBitchLOOOL JAKA SWEET EMOTKA <3
Angelix17: No wiem, bo moja <3
HotLuke69I tak nie rzucisz bo mnie kochasz ;**
Angelix17: Pewnie i urodzę małe Hemmingsy :D
HotLuke69DOKŁADNIE <3 *^*
HotLuke69Kobieta mojego życia <3
AshhBitchTyle wyznań ;-; A mnie nadal nikt nie tuli..
Angelix17: <*v*>
AshhBitchAndżi moja <3 
AshhBitch<*O*>
LiceHoney: Rany boskie!
LiceHoney: Jak ty to robisz, że ich wszystkich lubisz :O
HotLuke69Bo ona jest zajebista a ty nie :P
HotLuke69Proste? Proste jak szczanie :D
LiceHoney: -,-
LiceHoney: Nudzisz mnie, Hemmo -,-
HotLuke69No i na dodatek ma się czym pochwalić a ciebie ze słupem mylą :D
LiceHoney: A CIEBIE Z ROZJECHANYM KOTEM!
HotLuke69Wot O_o
xCalxMexJesteś podła, Alice -,-
AshhBitch: Ona jest słodziutka <3
LiceHoney: No ostatnio moja kumpela przejechała kota co się Luke nazywał :D Moje wyobrażenia, że to ty <3333
HotLuke69-,- franca
xCalxMexBiedny kot!
xCalxMexZobaczył tom top modelkę to aż zawału dostał na środku ulicy!
xCalxMexZ KIM JA SIĘ WYCHOWYWAŁEM!!!!
LiceHoney: Ze mną braciszku ;*
Angelix17: Lol! Rodzeństwo XD
LiceHoneyNie mówili ci?
LiceHoneyDzięki, Cal -,-
LiceHoneyJestem młodsza od tego młotka o dwa lata :)
Angelix17: Lol, rok młodsza ode mnie XD
xCalxMexZaprosiłeś dziecko do konfy, Ash -,-
LiceHoneySam żeś dziecko!!!
AshhBitchZawsze moge zaprosić Jen :D
xCalxMexSpierdalaj... 
AshhBitchNo szory no :(
xCalxMexPowiedziałem!
AshhBitchI tak będziesz chciał moje dezie, ale nie dostaniesz :-]
xCalxMexObejdzie się -,-
xCalxMex: Po za tym żony nie zdradzam *^*
Angelix17<3333333
Angelix17Wierny mi <3
xCalxMex: No oczywiście ;*
LiceHoneyLol chyba nie ogarniam!!!
LiceHoneyTo z którym ty chodzisz?! O_O








~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ah, Lice, coś ty za jedna? xD



~LilaSam~


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz