środa, 22 lipca 2015

Hated Cz.13



Po tygodniowym siedzeniu w szpitalu zaczęło mi się robić niedobrze. Luke tak mnie futrował żarciem, że chyba przytyłam z dziesięć kilo! Teraz wróciłam do domu i poszłam do siebie. Mama tylko spojrzała na mnie obojętnie i wróciła do oglądania tv. Super matka, że nawet nie martwiła się co się z jej córką dzieje przez tydzień.


Weszłam do pokoju i zaczęłam szukać mojego telefonu. Z racji tego, że na imprezę go nie brałam musi być gdzieś w domu. Jest! Znalazłam go w biurku. Odblokowałam i co rzuciło mi się w oczy? Wiadomości...


TrySoHard: Błagam powiedz, że Luke cię nie zgwałcił

TrySoHard: Przyszedłbym ale boje się twojej reakcji
TrySoHard: Jak Ash mi powiedział co napisał to myślałem, że umrę
TrySoHard: Ja nie wiedziałem, że ty to Lily
Ja: Jest ok.
Ja: Dzięki za pomoc wtedy :)
Ja: Już mi złość na ciebie minęła, ale to nie poprawia mi samopoczucia
TrySoHard: Jak to?
Ja: No bo nadal jesteś członkiem 5sos, których ja NADAL nie znoszę *^*
TrySoHard: Hah, polubisz nas :D
Ja: No nie wiem
TrySoHard: Oj spróbuj :)
TrySoHard: Nie martw się, Luka będę trzymał na uboczu
Ja: HAHA! DOBRA!
TrySoHard: Wiedziałem, że to on jest największym problemem :)

SexMess: Cześć :D

Ja: Nie ruchałeś?
SexMess: Chce tylko ciebie :D
Ja: Nie poruchasz :D
SexMess: Długo cię w budzie nie było, coś się stało?
Ja: Gówno żyda przejechało!
SexMess: ŁOOOOO
SexMess[*]
Ja: No :(
SexMess: Tęskniłem za takimi rozmowami :D
Ja: No ja też :P
SexMess: Tym językiem to ja mogę tobie zrobić dobrze jak chcesz ;P
Ja: Jak chcesz... 
SexMess: No chce! Ale tak serio to chciałbym cie spotkać i tak na luzie gadać jak tu
Ja: To się spotkajmy
SexMess: Nie możemy
Ja: Ponoć chodzimy do tej samej szkoły...
SexMess: Jak się dowiesz jak wyglądam to mnie rzucisz :(
Ja: Polubiłam Hemmingsa to myślę, że nie będzie źle
SexMess: TY, ŻE CO?!
Ja: Nom :)
SexMess: WOW...
SexMess: Za co?
Ja: Wykorzystam go *^*
Ja: W końcu z każdą się przespał nie?
SexMess: ...
SexMess: Że co ?
Ja: Nic ;*
Ja: Sex tylko z tobą
SexMess: No ja myślę -,-




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ten taki bardziej wiadomościowy.



~LilaSam~


1 komentarz:

  1. Super! <3 czekam na następny bo chce się dowiedziecieć kim jest ten co z nią pisze esy justa

    OdpowiedzUsuń