czwartek, 30 lipca 2015

The Truth Is Painful Cz.14




*Ashton*

Luke wrócił niemalże od razu po skończonej rozmowie na kik'u z chłopakami. Może Angel go uspokoiła?


Michael: Eeee chyba coś mu nie pykło bo jebnął drzwiami =/

Ja: Zerwali?
Michael: A oni wgl byli razem? Moim zdaniem to Luke tylko tak mówi by trochę podenerwować Angel 
Ja: No w sumie...

Po chwili dostałem kolejną wiadomość, tym razem od Calum'a.


Calum: Ash, idź z nim pogadaj :)

Ja: Dzięki, chce jeszcze pożyć :)
Calum: -,-
CalumPrzyjaciel...
CalumPhi

W sumie to ciekawi mnie co się wydarzyło.




*Angel*

Dziś piątek i generalnie to ja powinnam być w szkole, ale... Cóż... Nie chce mi się. Powiedziałam tacie, że źle się czuję i dziś zostanę w domu. Nie sprzeciwiał się. W nocy zadzwoniłam do Luka by się nie martwił. No w sumie to się nic nie stało. Miałam po prostu ciężki dzień, a oni dramatyzowali. Weszłam na kik'a by ich uspokoić.



Angelix17 is online...
Angelix17: Hejo c:
Angelix17: Sorka za wczoraj, ale miałam ciężki dzień, tyle się działo, że to mnie wypompowało *^*
MyczLyncz: Kocham cie, ale... 
MyczLyncz: Czasem mam chęć ujebać ci łeb :)
Angelix17;**
Angelix17O MATKO!
Angelix17ZDJĘCIE?!
MyczLyncz: Brawo :)
MyczLyncz: Milcz jak do mnie mówisz bo jestem zły :)
Angelix17:(((((((((((((((((
Angelix17*załącznik*
MyczLyncz: Ta ile pierścionków *O*
Angelix17Jeden od Calum'a :]
MyczLyncz: Wiedziałem :^
MyczLyncz: Ale kolorek ładny ^^
MyczLyncz: Ale pamiętaj na przyszłość...
Angelix17???
MyczLyncz: Ja jestem najlepszym fryzjerem, ever <3
Angelix17Dopsze, Lyncz <3
MyczLyncz: :D
xCalxMex: Elo ^^
Angelix17Hej, Cal :)
xCalxMex: Widzę chwalisz się naszym pierścionkiem XD
Angelix17No a jak XD
xCalxMex: Śliczny ci wybrałem ^^
Angelix17No jasne <3
AshhBitch: Nie podlizuj się bo jestem zły :(
Angelix17Ashu mój <*O*>
AshhBitch: Niet!
Angelix17No prosie ;-;
AshhBitch: Nie :(
Angelix17To się pierdol -,-
AshhBitch: 0.0
AshhBitch: Jaka wulgarna *^*
HotLuke69: Ogłaszam wszem i wobec... Mam focha -_-
Angelix17Spierdalaj, Luke :)
HotLuke69: Spierdalaj, suko :)
xCalxMexO_O
AshhBitch0.0
MyczLyncz:O
Angelix17Ktoś ci coś ujebał zeszłej nocy :)
HotLuke69: Ty
HotLuke69: Mi
HotLuke69: Serce B)
HotLuke69: Od dziś cie nie cierpię :)))
Angelix17I vice versa, Luki :)
MyczLynczEj, wyluzujcie 
HotLuke69: Nie wtrącaj się, Michael!
MyczLynczJPD ON JEST POWAŻNY!!!
xCalxMexO CO WAM POSZŁO?!
AshhBitchPokłócił się z bogiem XD
HotLuke69: Zerwałem z tą francom
MyczLynczO_O
xCalxMexJa pasuje...
MyczLynczCal idę z tobą!
AshhBitchJA TEŻ! A wy to się pogódźcie ;*
HotLuke69: Wole zwalić konia w łazience niż się z nią godzić -,-
AshhBitchEj, to dobry pomysł by ich zostawiać samych?
MyczLynczNajwyżej się pozabijają, a wtedy droga do Angel jest prosta :D
AshhBitchRacja...
HotLuke69: Ja to wszystko czytam -,-
AshhBitchCzyli ci na niej zależy!!!
HotLuke69: Nie w tym sęk...
HotLuke69: Chcecie mojej śmierci -,-
HotLuke69: Zapamiętam to sobie...
AshhBitchJest źle :'(







~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

A CO TO SIĘ STANĘŁO?! O.o
O co im poszło? Dlaczego Luke jest tak bardzo niemiły?!
A tak btw, to jakby ktoś jeszcze nie czaił kto jest kim z nick'ów to już objaśniam xD

Michael - MyczLyncz
Ashton - AshhBitch
Luke - HotLuke69
Angel - Angelix17
Calum - xCalxMex



~LilaSam~


1 komentarz:

  1. Co się stanęło?
    ...
    stanęło...
    :3
    *mina zboka* xD
    Ale serio, czo się dzieje?
    Luke ma okres?
    Co jest?

    OdpowiedzUsuń