poniedziałek, 20 lipca 2015

The Truth Is Painful Cz.7



Luke: Jestem już w drodze do Syd!
Ja: Spk
Luke: Zła?
Ja: Nie, po prostu źle spałam
Luke: Dobra, dobra, wiem, że kobiety mają te dni :P
Ja: -,-
Ja: Skoro to wiesz, to wiesz też, że nie wolno mnie denerwować
Luke: Aniołku, to nie ciąża ;*
Ja: Zabije... zabije... zabije chudzielca!!!
Luke: JA CHUDZIELEC!?!
Ja: Daj mi swoje nogi *^*
Luke: Chcesz pomacać? ;*
Luke: Już niedługo
Luke: Niech skończy ci się okres, bejbe ;**
Ja: Taki dobry z ang... ah, nie ważne
Luke: Tak będziesz stękać ;P
Ja: LUKE!!!
Luke: Oooo a tak będziesz krzyczeć podczas dochodzenia <3
Ja: ...
Luke: A to już koniec? :( <3
Ja: Nienawidzę cię -,-
Luke: A to mi wyznasz kiedy skończymy *^*
Ja: Hahaha!
Luke: XD
Ja: Mój Luke <3
Luke: :O
Luke: Mój Anioł <3 ;*
Luke: Ale wracając... Randka się udała?
Ja: Jaka randka?
Luke: No ta co w nocy Mikey szukał butów xd
Ja: Aaaa...
Luke: No?
Ja: ...Nie mam pojęcia o czym ty mówisz O.o
Luke: O_O
Luke: No pisałaś mi, że się wahałaś czy iść, ale tak nabroiłem, że postanowiłaś iść
Ja: Nadal nie kojarzę...
Ja: Prawdopodobnie to Alex się wygłupiała
Luke: Kto to?!
Ja: Moja bf ;*
Luke: :O
Luke: Masz bf?
Ja: No to dzięki przeprowadzce
Ja: Mam dwie bf i jednego bf :D
Luke: Co to za jeden?! Mów jak na spowiedzi, Aniołku!
Ja: A to mój taki od łóżka *^*
Ja: Gdybyś wiedział jaki jest zajebisty!!!
Luke: O_O
Luke: Dziewictwo to ty ze mną stracisz, kotku ;*
Luke: Niech ktoś cię tylko w dupę klepnie to dostanie ode mnie po ryju -_-
Ja: O.o
Ja: Jaki zadziorny, mrau <3
Luke: O ciebie?
Luke: Zawsze ;**
Ja: Awww ^^
Luke: *załącznik*
Luke: Czy ty widzisz co on odwala? 
Ja: O.o
Luke: Chłopak ma chcice *^*
Ja: *przewraca oczami*







~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

No musi być załącznik <3 Ale mam nadzieje, że wy odróżniacie kiedy ona pisze sms'y a kiedy na czacie w internecie? XD 
Podpowiem... Sms'y są czarnym i są tylko ich imiona. Na czasie kolory ich nick'ów się różnią no i mają nazwy zamiast imion XD



~LilaSam~


2 komentarze:

  1. Czemu takie krótkie?????? Ja chce więcej!!!!! Ale fajne ale mam nadzieje że w następnej cześći będzie się wiecej działo ^^ justa

    OdpowiedzUsuń
  2. wiendzeeej (wiem że są błędy i tak ma być XDDD)

    OdpowiedzUsuń