poniedziałek, 27 lipca 2015

The Truth Is Painful Cz.12



Siedzę sobie właśnie na stołówce kiedy wszyscy zaczęli piszczeć. Nawet Alex otworzyła szeroko usta ze zdziwienia. Ona i Chrissi siedzą na przeciwko mnie i Emila. Odwracam się za siebie i widzę trójkę chłopaków. O co tyle szumu? 


AshhBitch: EEEEELOOOOO :D

MyczLyncz: Fajnie, że siedzę obok ciebie :)
AshhBitchO niee! Emotka nienawiści *^*
MyczLyncz: Masz zrytą banie :)
MyczLyncz: A gdzie Cal?
MyczLyncz: Aż dziw, że milczy :O
AshhBitchZ Lukiem na panienkach XD
HotLuke69Ja tu jestem, pizdy -,-
AshhBitchAniołku, a ty?
Angelix17JEZDEM :P
AshhBitchJEEEEJ <3
HotLuke69Mój Aniołek ;**
MyczLynczCo dziś robisz?
Angelix17: Idę do fryzjera ^^
Angelix17: A wy?
HotLuke69O_O
HotLuke69Ładnie wyglądasz po co do fryzjera?!
Angelix17: Farbowanie, Luki xx
MyczLyncz: OOOOO a na jaki? :D
HotLuke69: Ten się podniecił bo lubi farbować włosy -_-
Angelix17: Wyślę wam zdjęcie :P
MyczLynczDOBRA!
Angelix17No więc co z wami?
HotLuke69: A my idziemy uzgadniać szczegóły koncertu za dwa tygodnie
Angelix17Wow 
AshhBitchPIERWSZY!
HotLuke69: Co?! O.o
AshhBitchNo ja jej daje bilety na koncert :P
HotLuke69: PFFFFFFFFF
AshhBitchNie pluj, Luke =/
HotLuke69: Ja jej daje bo to moja dziewczyna, a nie wasza -_-
AshhBitchO______O
AshhBitchOkłamałaś mnie *^*
AshhBitchTeraz to ja się nie odzywam do ciebie ;-;
Angelix17Co?! Jaka dziewczyna?! Ja Luka zabije jak tylko na ulicy zobaczę ZA WCZORAJ!!!
HotLuke69: Podobało ci się :P
Angelix17Nie -.-
HotLuke69: Ależ tak... Wiedziałem, że na to czekałaś ^^
MyczLynczJesu, co wy wczoraj robiliście O_O
AshhBitchTen tego?!
Angelix17NIEEEEEEEEEEEEEE
Angelix17LUKE UMRZESZ!
HotLuke69: Wiem, każdy kiedyś umrze :(((
Angelix17-,-
Angelix17Od dziś się do ciebie nie odzywam
Angelix17Ash?
AshhBitchJa! :D
Angelix17Dasz mi bilety, nie? :(
AshhBitchNo pewnie! Pierwszy byłem :P
Angelix17Jej <3
Angelix17Aaaa! Ucałujcie ode mnie Caluma i powiedzcie żeby zapisał mój nr :))
HotLuke69A po co mu twój numer?!
Angelix17To ja lecę, bo jakieś gwiazdy na szkołę wbiły i Alex chce ich autograf *^* Bay!
HotLuke69: CO?!
MyczLynczJAKIE GWIAZDY?!
AshhBitchLOL!!!
xCalxMexLel
xCalxMexCzłowieka godzinę w domu nie ma xD

Angelix17 is offline...





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 

A czo to za gwiazdy? Czyżby ktoś ważny w opku czy tylko postacie epizodyczne?
No i jeszcze raz pytam, bo tu lepiej jest to widoczne... Co sądzicie o kolorowych nick'ach?



~LilaSam~


2 komentarze:

  1. Kolorowe nicki spoczko są, przynajmniej nie trzeba za każdym razem czytać kto napisał, tylko się na kolor paczaja :3
    Sama jestem ciekawa, czo to za gwiazdy, kiedyś mi tam coś, jakieś imię pisałaś, ale żebym ja to pamiętała po takim czasie, ło panie...
    Weny życzę, chęci też i do następnego! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak to będzie 1D to się zabiję!!!
    Btw, świetny rozdział ;-)

    OdpowiedzUsuń