czwartek, 16 lipca 2015

The Truth Is Painful Cz.3



Ja: Hey, panie seksowny ;*

Luke: O_O
Ja: No cio :(
Luke: Czy ty się dobrze czujesz, Aniołku?
Ja: Ja po prostu mówię, że cię kocham <3
Luke: O_____________O
Luke: Angel, przerażasz O_O
Ja: Pfff nie to nie
Ja: Wiesz, wahałam się czy zgodzić się na tą randkę
Ja: Ale skoro ci to zwisa, to cześć
Luke: Randkę?!
Luke: Jaką kurwa randkę?!
Luke: Angel, nie waż się iść!!!
Luke: Ja też cię kocham, ale ty tego nigdy nie pisałaś!!!
Luke: ANGELINO FORTEST NATYCHMIAST WRACAJ!!!




~~~~~~~~~~~~~~~

A taki króóóóóóóóóóótki, HUE HUE, zła ja :P 



~LilaSam~


2 komentarze:

  1. za krótkie ;-; ty... ty... SADYSTKO!! ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety takie musiało być na potrzeby fabuły :P Cieszyć się proszę, że dałam drugi rozdział tego samego dnia :P

      Usuń