sobota, 18 lipca 2015

Hated Cz.9 [+18]



Nie gadam z mamą, ani ona ze mną. Siostra trochę jakby się zmieniła, ale nie wiem w którą stronę. Dziś sobota więc gnije w łóżku. Po chwili dostaje sms'a.

-Nieznany? - zdziwiłam się.

Nieznany: Hej :)

JaNo siema
Nieznany: Co tam?
JaMasturbuje się :)
Nieznany: Dobrze wiedzieć :D
JaPrzeszkadzasz ziomuś :D
Nieznany: Niemiły ja :(
JaFacet...
Nieznany: Babka...
JaSkąd wiesz?
Nieznany: Bo próbowałaś udawać faceta XD
JaPf
Nieznany: Poważnie, co porabiasz?
JaLeże w łóżku. Kładź się obok :)
Nieznany: Lecę, ale daj adres :D
Ja102 metry od twojego domu :D
Nieznany: Skąd wiesz, że to cmentarz? O.o
JaPrzewiduje!
Nieznany: Szacun, dziewico :3
JaTak chcesz się dowiedzieć czy jestem zaklejona?
Nieznany: Jaka bezpośrednia :O
JaNie owijam w bawełnę, kotku ;*
Nieznany: Wiedziałem, że coś nas łączy ;*
Nieznany: To jak? xD
Ja??
Nieznany: Zaklejona?
JaZgaduj, jak zgadniesz dostaniesz moją foć :D
Nieznany: *O*
Nieznany: No to strzelam, że nie
JaNo i przegrałeś :P
Nieznany: Niech zgadnę... Gdybym napisał, że "tak" to i tak bym odpowiedział źle?
JaJesteś rozwinięty jak papier toaletowy
Nieznany: Skąd te teksty bierzesz? Z google?
JaZazdrościsz? 
Nieznany: ...
JaWiedziałam :D
Nieznany: Opowiedz coś o sobie :)
JaBicza jestem. 17 lat. Ojciec = nieznany, matka = kurwa, siostra = psychofanka sos'ów, brat = ćpun :3 A no i ja = agresywna
Nieznany: Wow. A coś cieplejszego?
JaKoronkowa bielizna koloru czerwonego, nigdy nie wiesz gdzie swojego księcia spotkasz <3
Nieznany: Ah, nie pisz takich rzeczy bo będę musiał iść do łazienki! Mogę być nim ja :P
JaIdź na kurwy, na jedno wyjdzie
Nieznany: -,-
JaNo co?
Nieznany: Wole ciebie ;*
Ja-,-
JaPrzecież nie wiesz jak wyglądam, rzekomo...
Nieznany: No niby skąd mam wiedzieć, wyobraźnia działa i widzę cię w meeeega seksownej bieliźnie... o tak... i o kurwa...
JaPobawimy się?
Nieznany: ???
JaCo teraz robisz? Leżysz/siedzisz?
Nieznany: No obecnie leże rozłożony na fotelu z zwisającymi nogami z podłokietników, a co? W pytania gramy? :D
JaNo to pobawmy się 
Nieznany: Chyba nadal nie czaje...
JaSiadam na tobie okrakiem...
Nieznany: O.O
JaMam na sobie baaardzo krótką spódniczkę w kratkę... i białą bokserkę...
Nieznany: Tak chcesz się bawić?
JaGdy poczułeś moją kobiecość na swoim kumplu wciągnąłeś głośno powietrze...
JaJa zaczęłam gryźć twoją szyję i poruszać biodrami...
JaOdpięłam ci pasek i rozporek...
Nieznany: Przestań...
Ja: Sięgnęłam do twoich bokserek gdzie był twój nabrzmiały kolega...
Ja: Zaczęłam poruszać ręką w górę i w dół, a ty odchyliłeś głowę z przyjemności...
Nieznany: Proszę, przestań... to nie jest śmieszne!
JaNie jest ci dobrze?
Nieznany: Po 1 piszemy i to się nie dzieje naprawdę po 2 w jakimś stopniu kurwa mi podniosłaś ;-; Co ja mam teraz zrobić?
Ja: Fap do ekranu :3
Nieznany: Nie jestem zbokiem
Ja: Bez różnicy... 
Nieznany: Kurwa jest różnica! Mam na ciebie cholerną ochotę!
Ja: BIERZ MNIE <3
Nieznany: Jakbym pojawił się pod twoimi drzwiami inaczej być mówiła -,-
Ja: Nie mówiłabym bo bym cie brała :D
Nieznany: Dobra, ja idę ;*
Ja: Zostawia mnie -.- Faceci...
Nieznany: ? Czujesz się niespełniona, kotku?
Ja: :)
Nieznany: Jeżeli w tym momencie dołączę do tej gry będę miał CHOLERNIE DUŻY PROBLEM bo jakbym już go nie miał
Ja: Zapiszę twój numer 
Nieznany: Uuuu, a jak?
Ja: SexMess :3
SexMess: Żartujesz?
Ja: Nie 
SexMess: Dobra, wracam wieczorem i cie zerżnę, będziesz żałowała tej gry
Ja: Czekam... Pa!




~~~~~~~~~~~~~~

No chora bym była jakbym nie dała wiadomości xD Wgl to moja pierwsza scena tego typu więc plosię ładnie o wyrozumienie *_* Wgl ostatnio mam całkiem spora zawiechę bo z jednej str chciałabym z jakiś zakończonych już projektów zrobić kontynuację, a z drugiej str chce coś nowego...



~LilaSam~


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz