sobota, 18 lipca 2015

The Truth Is Painful Cz.5



Reszta dnia w szkole minęła mi całkiem fajnie. Wychodząc ze szkoły napisał do mnie Ash, więc postanowiłam, że sama wrócę do domu.


Ashton: *załącznik*

Ashton: Twój romeo *^*
Ja: Aww *^*
Ja: Co robicie?
Ashton: Gadamy ze starym Luka
Ashton: To znaczy... Luke gada xD
Ja: Aham, a ty strzelasz mu tajniackie focie? XD
Ashton: Nom
Ashton: Najlepsze = spontan :>
Ja: Yep!
Ashton: <3
Ashton: Ejjj?
Ja: Nom?
Ashton: Wy chodzicie ze sobą czy nie?
Ja: Niee, ja chodzem z Cal'em :P
Ashton: Ale tak na poważnie...
Ashton: Chodzicie?
Ja: Nie... Czemu pytasz?
Ashton: A tak jakoś c:
Ashton: Myślałem, że tak
Ja: Ash?
Ashton: To ja!
Ja: XD
Ja: To dziwne, że zadałeś mi to pytanie
Ja: Co jest?
Ashton: Nic!
Ashton: Po prostu mamy wrażenie - z chłopakami - że ze sobą już chodzicie
Ja: Już?
Ashton: Zapomnij xD
Ja: Ash, nie da się *^*
Ashton: Ale podoba ci się Luke?
Ja: O_O
Ja: Ash, co z tobą?!
Ashton: NIC! Tak pytam xD Nudy więc do głowy przychodzą różne tematy ^^
Ja: -,-
Ashton: No cio *_*
Ja: Idę do domu i jestę na ciebie obraszona *^*
Ashton: *O*
Ashton: NIEEEE!








~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



~LilaSam~

2 komentarze:

  1. Czemu takie krótkie???Ja chce więcej!!! To oni nie chodzą ze sobą jeszcze?Dlaczego??? rozdział fajny ale dla mnie za krótki ;) justa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest krótki?! To ci się wydaje, to są rozmowy i dlatego szybko się czyta :)
      Dłuższych rozmów niestety/stety nie będzie ;)
      A odp na twoje pytanie dlaczego nie chodzą bo powiedzmy, że w pierwszej części żaden nie spytał się czy chce z nim chodzić. Po za tym chciałam by było trochę odmiany bo w każdym opku tego typu oni są po pierwszym spotkaniu od razu parą więc chciałam nowości :)

      Usuń