środa, 29 lipca 2015

The Truth Is Painful Cz.13



HotLuke69: Dobra, wróciliśmy ze spotkania
HotLuke69: Tu będziem występować *^*
HotLuke69: *załącznik*
xCalxMex: Ang, zapisałem twój numer :3
HotLuke69: Nie miałeś pozwolenia!
MyczLyncz: Dobra po 1
MyczLyncz: Dawaj to obiecane zdjęcie :D
MyczLyncz: Po 2
MyczLyncz: Jakie były gwiazdy w budzie?!
AshhBitch: Dołączam się do pytania!
xCalxMex: Me too :3


***Dwie godziny później***


Angelix17 is online...


Angelix17: Jestem :3

Angelix17: Sorry, ale nie wiem czy dam radę na wasz koncert dotrzeć =/
Angelix17: Co do zdjęcia to nigdy nie widziałam tak dużej sali, pomieszczenia... No tego czegoś XD
Angelix17: A co do gwiazd to nazywają się... nie pamiętam już XD
Angelix17: Fakt kolejny, jestem na Luka obrażona do grobowej dechy :)
Angelix17: A teraz dobranoc i sorry jak któregoś z was obudziłam bo ta 01:38 nie wróży na to byście nie spali xD
HotLuke69: Na mnie nie można się długo gniewać :)))
HotLuke69: Ej nie idź spać! 
HotLuke69: Wytłumacz dlaczego nie dasz rady dotrzeć na nasz koncert?! O_O
AshhBitch: Dobrze, że się nie wylogowywałem XD
AshhBitch: No, ale podpinam się do pytania Luka
xCalxMex: Normalnie byłbym zły, ale to zbyt poważna sprawa, więc też się podpinam!
MyczLyncz: Dobra, ja też! A co z moim obiecanym zdj? :'(
Angelix17: Chłopacy pogadamy jutro ;)
AshhBitchO__O
MyczLynczOna na nas zlewa czy mi się wydaje?!
xCalxMexŻONO!!!
HotLuke69Co jest, Angel? 
HotLuke69Masz numer mój i Ash'a, wiesz że możesz nam się wygadać
HotLuke69Nie chce znów widzieć tego co widziałem w szpitalu
HotLuke69Angel, mów...
HotLuke69Bo jak nie to pojadę do ciebie -__-

Angelix17 is offline...


**10 min później**

xCalxMex: Napisała do któregoś z was?
xCalxMex: Ale kurwa napiszcie szczerze bo Luke zabrzmiał groźnie i trochę się o nią boje =/
AshhBitch: Do mnie nie :'(
xCalxMexLuke?
AshhBitch: Może z nią pisze? 
AshhBitch: Dajmy im chwile czy coś C:
MyczLyncz: Ale wy wiecie, że Luke wyszedł z domu dziesięć minut temu?
xCalxMexO__________O
AshhBitch0.0
MyczLyncz: -,-






~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ojojoj, a czo to znowu się dzieje? :(
Czyżby Luke dobrze przeczuwał, że Angel chce sobie coś zrobić?



~LilaSam~


2 komentarze: