środa, 16 czerwca 2021

Nobody's Perfect Cz.1

[Historia z lipca 2015 roku, dużo cringu i błędów.]


Od ostatnich wydarzeń minął miesiąc. Z dnia na dzień coraz bardziej brakowało mi Luka, choć jak był na miejscu, wcale tak dużo czasu nie spędzaliśmy razem. Jednak... Gdy się już posmakowało zakazanego owocu, chce się go coraz więcej. Dotyk Luka... Tego mi brakuje. Ale na co liczyłam? Przecież to wschodząca gwiazda. Żyje ciągłymi trasami. Josh tak samo. Wyjechał od razu po sylwku. Swoją drogą spędziłam go całkiem fajnie, bo z Falsem i Alice. Ryan zmienił swoje plany i dopiero wyprowadził się siódmego stycznia. Obecnie mamy dwudziesty drugi stycznia. Niedługo jedziemy na wycieczkę szkolną. Co do mojej trójcy to już się z nimi nie trzymam. Alex powiedziała mi prosto z mostu co o mnie myśli. Emil... Inna sprawa, bo on nic do mnie nie ma. Zaproponował, bym z nim siedziała w autokarze, ale odmówiłam. Samotność ostatnio stała się tym, co kocham. No, chyba że chodzi o moje gwiazdki. 

Moja przygoda z graniem na gitarze rozwinęła się do tego stopnia, że uczęszczam na różne kursy i pogrywam sobie w domu. Ojciec tak się ucieszył, że mam jakieś hobby, że sam mi kupił gitarę. Byłam oczywiście z nim, bo on znając życie, wybrałby dziadostwo. Nie oszukujmy się. Czasem nawet odwiedzam matkę Luka, bo mała bardzo mnie polubiła. Teres - bo tak ma na imię - ma mój numer więc często jest tak, że Lils do mnie wydzwania. Ale że zazwyczaj nocą to nieistotne. 
Teraz wsiadam do autobusu, by wrócić do domu. Takie mini zakupy.

Angelix18: Hej :)

AshhBitchRatujesz mnie od nudy *^*
Angelix18: Aż tak?
Angelix18: Czemu?
AshhBitchBo chłopaki gdzieś poszli
AshhBitchCzyt. zwiedzać :(
Angelix18: A ty nie poszedłeś z nimi, bo...?
AshhBitchBo czekam na pizze :D
Angelix18: -,-
Angelix18: lol
AshhBitchNie wiesz co mówisz *^*
AshhBitchOna jest tu pyszna <3
Angelix18Jaaaasne
AshhBitch*załącznik*
AshhBitchŁadny jestę?
Angelix18: Śliczny <33333
Angelix18: Biorę cię!
AshhBitchJej <3
Angelix18Ej teraz tak sobie myślę...
AshhBitchNo?
Angelix18: Kiedy Luke ma urodziny?
AshhBitchYyy 16 lipiec bo co?
Angelix18: A nic xD
AshhBitchTy nic nie knuj ba ja wyczuje!
Angelix18: Dobra, dobra :*
AshhBitchA ja mam przed nim *^*
Angelix18: Kiedy?
AshhBitch7 lipca xD
Angelix18: :O
Angelix18: No to się będę musiała wykosztować
AshhBitchA Calum ma za trzy dni ahahaha
Angelix18: ŻARTUJESZ?!
AshhBitchNie XD
Angelix18: ;-;
Angelix18: Czemu nikt mi nic nie powiedział?!
AshhBitchBooooo nie pytałaś? XD
Angelix18: Mam focha na Asztocha *^*
Angelix18: Bayo!
AshhBitchNIEEE ;-;












~awenaqueen~


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz