środa, 16 czerwca 2021

Nobody's Perfect Cz.12



Z takimi informacjami wróciłam do pokoju. Seba chciał jeszcze chwile zostać bo spotkał kumpla. Ja w ciuchach położyłam się do łóżka. Co za nowina. W sumie to powinnam podziękować tej francy bo dzięki niej poznałam Luka. Calum pomylił numery i zamiast napisać do Jen to napisał do mnie. Właśnie! Musze do nich napisać i dowiedzieć się co słychać.


Angelix18: Hej boye!

xCalxMexNo hej :3
Angelix18: A gdzie reszta?
xCalxMexLuka od wczoraj nie widziałem, więc pewnie leży skacowany w pokoju
xCalxMexAshton wkurzony od rana chodzi jak osa... chyba mu się okres zbliża
xCalxMexA Mikey wyszedł gdzieś ze swoją girl :D
Angelix18: No tak, Mikey ma dziewczyną XD
xCalxMexDziwne
Angelix18: Troszkę :)
Angelix18: A co tam u was?
xCalxMexPo staremu. Przed wczoraj mieliśmy występ i było tak dobrze, że lepiej być już nie może 
Angelix18: Super!
xCalxMexA u ciebie?
Angelix18: U mnie też :3
Angelix18: Grałam przed publicznością dziś i taki stres że ja pierdykam >.<
xCalxMex:O
xCalxMexSerio?! A nagrałaś to?!
Angelix18: Serio i nie, chyba że Seba nagrywał xD
xCalxMexA kto to?
Angelix18: Mój współlokator
xCalxMexAha
Angelix18: No i mam własną gitarę <3
xCalxMexYeah!
Angelix18: No i tatuaż... XD
xCalxMexŻe co O.o
Angelix18: Tatuaż XD Na nadgarstku wasze logo i Josha :3
xCalxMexwow *O*
xCalxMexKochamy cie ;*
Angelix18: <3
xCalxMexA tak btw to cię nie poznaje.. tyle zmian
Angelix18: Na lepsze moim zdaniem
xCalxMexNo nie wiem... Jeszcze nie gadaliśmy na żywo od wyjazdu :)
Angelix18: I wyprowadzam się od ojca, chyba
xCalxMexO.o
xCalxMexDokąd?
Angelix18: Na stałe chce się wprowadzić do Seby :3
Angelix18: Planuje też tutaj dokończyć edukacje
xCalxMexBoże, serio cie nie poznaje O.o
xCalxMexI coś mi śmierdzi z tym Sebą
Angelix18: Alice widziałam swoją drogą
xCalxMexMoją?
Angelix18: No
xCalxMexCo ona tam robi O.o
Angelix18: Nie pytaj mnie bo mnie unikała jakby dawała mi do zrozumienia "spierdalaj"
xCalxMexNa pewno tak nie chciała... Alice cie lubi
Angelix18: Wiem co widziałam, Cal ;)
Angelix18: Po za tym... nw czy to dobry pomysł o tym mówić, ale widziałam ją z Jen
xCalxMexMoją było?! A skad ty wiesz jak ona wygląda?!
AshhBitchHej Angel :)
Angelix18: Cześć Ash
xCalxMexSKĄD WIESZ, ANGEL?!
Angelix18: Coś ty się tak zdenerwował -,-
AshhBitchBo poruszyłaś drażliwy temat ;/
Angelix18: Aha...
xCalxMexJuż cie nie lubię -.- odezwij się jak zmienisz zdanie i mi powiesz...

xCalxMex is offline...

Angelix18: Aż tak drażliwy? 
AshhBitchNo trochę...
Angelix18: Eh... A co ty taki zły chodziłeś?
AshhBitchAaaa to nic... Nie moja sprawa więc nic mi do tego :]
Angelix18: Coś mi tu śmierdzi i ty coś ukrywasz
AshhBitchCoś ty!
Angelix18: Niech ci będzie :3
AshhBitch:3
Angelix18: Wgl ta Jen mnie nie lubi >.< Ja nawet laski nie znałam a ta już ziała do mnie nienawiścią
AshhBitchMoże zna cie z jakiś zdjęć czy coś =/
Angelix18: Myślisz?
AshhBitchMożliwe. Ona cały czas śledzi nas jak jakaś walnięta... Calum nie może się od niej odegnać =/
Angelix18: Psychofanka?
AshhBitchCoś w tym stylu...
AshhBitchAle to, że gadała z Alice to dziwne 0.0
AshhBitchO.. Calum łazi po domu i przeklina i chyba próbuje się dodzwonić do Alice XD
Angelix18: O matko!
Angelix18: Ona mnie zabije ;-;
AshhBitch;-;
AshhBitch: Dobra idę bo muszę coś zrobić PAA!

AshhBitch is offline...


To dziwne... Wyczułam coś pisząc z Ashem. Był inny niż zawsze. Jakby nie chciał o czymś pisać.








~awenaqueen~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz