środa, 16 czerwca 2021

Nobody's Perfect Cz.5



Angelix18: Calum?

xCalxMexCo tam?
Angelix18: Najlepszego <3
xCalxMex:O
xCalxMexAle skąd wiesz?
AshhBitchTo ja!
xCalxMexXD
xCalxMexDzięki, żonko <3
Angelix18: <3
xCalxMexCo robisz?
Angelix18: Właśnie wracam na chatę :D
Angelix18: Cal?
xCalxMexCzo?
Angelix18: Jak się zobaczymy to dam ci prezent bo za drogo na wysyłkę *^*
xCalxMexSknera XD
AshhBitchSkarpeta, looooooool
xCalxMexSknera napisałem ciołku!
AshhBitchEj zagramy w skojarzenia? Zaproszę chłopaków!
Angelix18: Jestem za!
xCalxMexSpoko XD

JoAnStar is online...

PenguinLu is online...
AshhBitch: Mycz nie ma czasu *^*
AshhBitch: No trudno...
JoAnStarCzego chciałeś?
AshhBitchGramy w skojarzenia! 
JoAnStarTo będzie złe... Angel, wiesz o tym? :>
Angelix18Oj domyślam się bo gram ze samymi facetami, ale co mi tam xD
AshhBitch: Dobra, ja zaczynam! I lecimy po kolei. Ja, Ang, Joshu, Luke, Cal. A! I gramy na naszych zasadach :3
AshhBitch: Pizza
Angelix18Okrągła
JoAnStarPiłka
PenguinLuFutbol 
xCalxMexSport
AshhBitch: Zawody
Angelix18: Wyścigi
JoAnStar: Zwierzęce 
PenguinLu: Konie :D
xCalxMex: Kucyki
AshhBitch: Fryzury
Angelix18: Włosy
JoAnStar: Praca
PenguinLu: Listonosz
xCalxMex: Wezwanie
AshhBitch: Sąd
Angelix18: Rozprawa
JoAnStar: Wyrok
PenguinLu: Więzienie
xCalxMex: Kraty
AshhBitch: Studzienka
Angelix18: Kanały
JoAnStar: Ścieki
PenguinLu: Sedes 
xCalxMex: Łazienka
AshhBitch: Dom
Angelix18: Sypialnia
JoAnStar: Łóżko
PenguinLu: Seks <3
xCalxMex: Rozkosz *sorry Ang XD*
AshhBitch: Masturbacja
Angelix18: Orgazm
JoAnStar: Kobieta
PenguinLu: Mężczyzna ;*
xCalxMex: Siła
AshhBitch: Bójki
Angelix18: Rany
JoAnStar: Krew
PenguinLu: Okres
xCalxMex: Podpaski *haha jpd to jest chore*
AshhBitch: Tampony
Angelix18: Always 
JoAnStar: Higiena
PenguinLu: Mydło
xCalxMex: Płyn
AshhBitch: Woda
Angelix18: Sok
JoAnStar: Pomarańcze
PenguinLu: Drinki
xCalxMex: Alkohol
AshhBitch: Whisky
Angelix18: Pełnoletność
JoAnStar: Odpowiedzialność
PenguinLu: Dzieci <3
xCalxMex: Słodycze
AshhBitch: Dobra koniec *^* Zagiąłeś mnie
xCalxMex: Ciota :D






~awenaqueen~


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz