środa, 16 czerwca 2021

Nobody's Perfect Cz.3



Angelix18: CHOPOKI!

xCalxMexWiochom poleciała ^_^
AshhBitchLuke śpi XD
JoAnStarŚpiąca królewna :)
AshhBitchSiema Josh :D
Angelix18: Zgadnijta gdzie jezdym!
AshhBitchNie pisz tak bo chujowo *^*
Angelix18: Wgl wieczorem wam zrobię wyzwanie :D
xCalxMexWOT?
Angelix18: No ale wracając, gdzie jestem?
JoAnStarW drodze na wycieczkę?
AshhBitchJak już to na wycieczce C:
JoAnStarBez różnicy :)
Angelix18: Josh! Znalazłam ci dupę!
JoAnStarO.O
xCalxMexHAHAHAHA
MyczLynczAngel nam podmienili!
AshhBitchLUKE NIE ŚPI!
AshhBitch: Luke to syrenka *^*
AshhBitch*załącznik*
Angelix18: No to dobrze :D *ja tam widzę płotkę, ale mniejsza*
Angelix18Josh to chcesz jej numer?
JoAnStarPogieło cię?
JoAnStarKoke brałaś czy co?
Angelix18: Nieee! 
Angelix18: Ja mam po prostu dobry dzień!
JoAnStarCoś za dobry
PenguinLuCześć kocie ;*
PenguinLuI złobie :D
JoAnStarCześć cwelu :)
Angelix18: WGL ogarnia ktoś jakie tu są ciacha? Masakra *^*
Angelix18: Alex już z trzema flirtowała xD
PenguinLuCO?! Gdzie?!
Angelix18: No tu gdzie jestem :D
PenguinLuJa ci przypominam, że jesteś zajęta :)))
Angelix18: No jestem bo właśnie zaraz idę z Dominic'iem na piknik *^*
PenguinLuKto to Dominic?! 
Angelix18: taki łaaaaadny facio co ma 21 lat, prawo jazdy i super chatę <3
PenguinLuNie wkurzaj mnie, Angel -,-
JoAnStarCoś łatwo jej to przychodzi :]
PenguinLu-,-
AshhBitchTyyy! A są tam dobre pizze?
Angelix18Nie wiem XD Nie jadłam nic od wczoraj
PenguinLuZ czego ty chcesz schudnąć!
Angelix18: No z niczego, ładna jestem :D
PenguinLuO___O
AshhBitch0.0
MyczLynczPodmienili jak nic c[:
Angelix18: Dobra ja lecę na ten piknik, bayo!
PenguinLuA mnie zdradź -,-
Angelix18: Postaram się o ile nie jest zajęty :)
PenguinLuSuper...
JoAnStar: A czego chciałeś? Związki na odległość bywają trudne... Dziewczyna ma potrzeby :)
PenguinLuŻebyś ty zaraz nie miał potrzeby wizyty w szpitalu!
JoAnStar: Kocham cie wkurwiać <3
PenguinLu: ;*









~awenaqueen~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz