środa, 16 czerwca 2021

Nobody's Perfect Cz.2



xCalxMex: JPD ZOSTAŁEM NAPADNIĘTY!

Angelix18CO?
PenguinLuWłaśnie, co?! 
PenguinLuPo za tym hej kotku ;*
Angelix18Nie teraz Luke -,-
Angelix18Przeszkadzasz!
PenguinLu*skamle*
xCalxMex: No bo idę ulicą podbiega na oko szesnastolatka. Chciała autograf no to jej dałem, chciała zdj no to zrobiłem, a potem ona poszła i nie wiem skąd zleciało się stado ludzi!!!
Angelix18I co zrobiłeś?
xCalxMex: Lol, uciekłem? xd
Angelix18Biedny mężuś <3
xCalxMex: Nooo :>
AshhBitch*załacznik*
AshhBitchLuke wcale nie wygląda jakby dopiero wstał XDD
PenguinLuSKURWYSYNU!
PenguinLuCo mi zdjęcia robisz?!
AshhBitchNo muszę zdawać relacje Angel bo się na mnie fochnęła *^*
PenguinLuHeh XD
AshhBitchPo za tym ostatnio widzę cię z dwoma telefonami co jest dziwne 0.0
PenguinLuJeden służbowy a drugi prywatny, żal
AshhBitchA ja tam myślę, że na drugim romansujesz z Josh'em *^*
PenguinLuJeszcze tego brakowało -_-
MyczLyncz: Zamiast pierdolić od rzeczy, spytać trzeba
MyczLyncz: Co tam, Angel? :]
Angelix18Dopszee
Angelix18Za dwa dni jadę na wycieczkę klasową
PenguinLuGdzie?
Angelix18Nie wiem, wiedziałam, ale zapomniałam xD
MyczLyncz: Jak do lasu to uważaj bo są kleszcze
xCalxMexHahaha
AshhBitchPamiętam to XD
PenguinLuBoże ja jem ;-;
Angelix18Ale o co chodzi?
MyczLyncz: O nic :] Nie słuchaj ich!
Angelix18Okey.
AshhBitchDała ci kropę nienawiści :^
MyczLyncz: Ty sam wyglądasz jak kropa
AshhBitchSpieprzaj!
Angelix18Twoja sis mnie wykorzystuje!
PenguinLuAle że moja?
Angelix18NOOOOO!
PenguinLuHah! A co robi?
Angelix18Dzwoni do mnie po nocach i każe do siebie przychodzić ;-;
Angelix18Zrób z nią coś!
PenguinLuNie mogę, wdała się we mnie <3
PenguinLuTeż do ciebie po nocach wypisywałem hahaha
Angelix18No fakt -,-
PenguinLuNasze dzieci też się we mnie wdadzą <3
Angelix18Po moim trupie! 
Angelix18Nie wyobrażam sobie dziewczyny z charakterem Luka, o nie!
AshhBitchTej, ta planuje dzieci 0.0
MyczLynczNo jak Luke ciągle o tym nawijał to w końcu się zgodziła :]
xCalxMexCoś w tym jest xD

JoAnStar is online...

PenguinLuKurwa, ten jebnął nick hahaha
JoAnStar: Ryj cioto!
JoAnStar: Angel to, że nie odpisujesz to jedno, a to że nie odbierasz to drugie -.-
PenguinLuHAHAHAHAHAHAHAHAHA
JoAnStar: RYYYYYYYJ!
xCalxMexCi znowu swoje xD
Angelix18Ja nic nie mam od ciebie!
JoAnStar: No to czemu mi pokazuje, że dostarczono?! No i sygnał nawet jest -.-
Angelix18Ale ja nic nie mam, lul
AshhBitchLuke go zablokował jak nic
Angelix18AAAAA JUŻ WIEM!
Angelix18Przepraszam! Zapomniałam, że mam nowy numer =/
JoAnStar: Super -.-
PenguinLuKIEDY ZAMIERZAŁAŚ POWIEDZIEĆ?!
Angelix18No kiedyś na pewno XD











~awenaqueen~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz