środa, 16 czerwca 2021

Nobody's Perfect Cz.7



PenguinLu: ANGELINO! Do kogo ty się tak uśmiechałaś? No słucham!

Angelix18Lol?
PenguinLu: Mówię o zdjęciu co jakiś padalec wysłał do Asha -_-
Angelix18Aaaa
Angelix18I nie padalec, a mój współlokator :3
PenguinLu: Że kto?
Angelix18Że współlokator, Lukey :*
PenguinLu: O nie! Nie pozbędziesz się mnie przez buziaczka ;-;
PenguinLu: O co chodzi?
Angelix18No bo na wycieczce dzielimy pokoje na czterech, a u mnie padło, że na dwóch
PenguinLu: -___________-
PenguinLu: I akurat chłopak? Mam w to uwierzyć?
Angelix18Musisz :3
PenguinLu: Angel, no! To niebezpieczne!
Angelix18On jest spoczko
PenguinLu: Nie znasz go -_-
Angelix18Ależ znam :D To kumpel Ryan'a więc jest git!
PenguinLuO_O
PenguinLu: *załącznik*
PenguinLu: Widzisz jak się smutam? *^*
Angelix18Ojjj 
Angelix18Chodź do Angel
Angelix18Angel przytuli <*v*>
PenguinLu: <*_*>
Angelix18Gdzie reszta?
PenguinLu: Czytają -_-
PenguinLu: Wgl Micz powiedział, że masz grube nogi XD
Angelix18Super -,-
MyczLynczWCALE, ŻE NIE!!!
MyczLynczNic nie mówiłem takiego!
xCalxMexNA CHUJA SIĘ ODZYWASZ?!
PenguinLu: Cześć chłopaki!
Angelix18:)))
MyczLynczUps =/
xCalxMexWiedziałem -.-
AshhBitchEh, zawsze wszystko psujecie!








~awenaqueen~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz