środa, 16 czerwca 2021

Nobody's Perfect Cz.13



Podczas gdy Seba śpi ja dostałam wiadomość.


MyczLyncz: LUKE!!!

AshhBitchOn nie wejdzie na czat 
MyczLyncz: BO?!
MyczLyncz: Ten chudzielec miał mi ODKUPIĆ moje piwa!
xCalxMex=.=
AshhBitchOn ma większy problem ze sobą...
MyczLyncz: TO GO KURWA WYŚLE NA ODWYK
MyczLyncz: JUTRO KONCERT A ON CHLA?!
xCalxMexO.O
AshhBitch0.0
JoAnStarHah, Hemmings olewa?
MyczLyncz: Josh... no comment
JoAnStar<3
AshhBitchTo co znalazłem u niego wcale nie poprawia mi humoru
MyczLyncz: Co masz namyśli?
JoAnStarHemmings ĆPA?!
JoAnStarYEAH!
MyczLyncz: Trochę powagi, Josh :]
JoAnStarPostaram się :]
xCalxMexA ty wgl wracasz na noc?!
MyczLyncz: Nope :] Mam swój dom <3
xCalxMexOna i tak cię z niego wyrzuci i wrócisz do nas z podkulonym ogonkiem :3
MyczLyncz: Spieprzaj!
xCalxMexA tak zmieniając, słyszeliście, że Angel ma tatuaż i występowała na żywo? 
JoAnStarHA! Moje nauki doprowadzą ją na szczyt ^_^
MyczLyncz: Skromnością stary to ty nie pogardzasz...
JoAnStarWiem!
xCalxMexNo ale ponoć Alice na nią zlewała i szczerze powiedziawszy odnoszę takie samo wrażenie po rozmowie z nią przez telefon... Alice nie lubi Angel nie wiem jedynie czemu...

Wiedziałam...


AshhBitchA to bicz -_-

xCalxMexMoże Angel coś zrobiła? Albo po prostu zżera ją zazdrość i tyle 
AshhBitch: Nie wydaje mi się... Znam Alice.
MyczLynczDobra, ja stawiam, że Angel zrobiła coś czego nie powinna i Alice za to ją nienawidzi
JoAnStarNie przesadzacie -.- ?
xCalxMexAngel się zmieniła, a my nie wiemy co robi =/ Tatuaż to taka jakby oznaka buntu no i wyprowadza się z domu do "chłopaka" obcego. To normalne?
MyczLynczSerio o.o
xCalxMexNo do tego współlokatora...
MyczLyncz: Może dlatego Luke jest taki wkurwiony?
xCalxMexNiewykluczone.
AshhBitchW ogóle co tam robi Jen? Gadałeś z Alice, powiedziała coś?
xCalxMexNo właśnie nie... Wypierała się. Może Angel robiła sobie jaja bo skąd miałaby wiedzieć jak wygląda Jen?
AshhBitchNo właśnie?
MyczLyncz: Suszy mnie
MyczLyncz: A ten debil mi nie odkupił piw ;(
MyczLyncz: Swoją drogą czemu miałby nie wbić na czat?
AshhBitchNo nw... Tak tylko mówiłem
xCalxMexAsh, ty coś wiesz!
MyczLyncz: Ty wiesz co się z nim dzieje!
MyczLyncz: KURWA NAWET PISZĄC CZUJEMY JAK BAJERUJESZ!
AshhBitch=.=
xCalxMexNo mów...
AshhBitchNope... To sprawa Luka i ja się w to nie wtrąca. Niech robi co chce. Pamiętajcie żeby mnie nie wciągać w to. Ja jestem neutralny bo ... tak.
MyczLyncz: Nie znoszę cie gdy tak owijasz w bawełnę -,-
AshhBitchTrudno... Chcecie się dowiedzieć to sami z nim pogadajcie
xCalxMexAle on we mnie dziś ciskał ciuchami bym wyszedł mu z pokoju ;-;
MyczLynczNie daje się już przytulać XD
JoAnStarPedały... Wiedziałem...
MyczLynczJosh, prosisz się o wpierdol 8)
JoAnStarCo ty do mnie mówisz jaszczurko?
MyczLyncz: Jak mnie nazwałeś?!
JoAnStarJaszczurka :)
MyczLyncz: TY KURWO!
xCalxMexNie obrażaj kumpla z gimnazjum, co? -,-
JoAnStarWow, Calum! Nie wiedziałem, że byliśmy kumplami ^_^
xCalxMexNie trawisz mnie nadal, co?
JoAnStarYep ^_^
xCalxMexSuper...
MyczLyncz: Dobra... Ekhem...
MyczLyncz: LUKE WIEM ŻE TO CZYTASZ WIĘC NATYCHMIAST MASZ ODPISAĆ BO PRZYSIĘGAM ŻE WYJDĘ Z TEJ WANNY I PRZYJDĘ DO CIEBIE I CIĘ ZGWAŁCĘ!!
AshhBitchWo, groźnie *^*
xCalxMexI tak nie odpisze :)
HotLuke69Odpisuje... Starczy?
MyczLyncz: O! Książę pierdolnięty! Oddawaj moje piwa!
HotLuke69Rano ci kupie, boże nie truj dupy
MyczLyncz: o.o
AshhBitchŻadnej emotki...
HotLuke69Wszystko? To ja idę spać bo muszę wcześnie wstać i pozałatwiać parę spraw. 
JoAnStarTaki służbowy, Hemmings ^_^
HotLuke69Josh..............................
JoAnStarHemmings....................................
HotLuke69Spierdalaj
JoAnStarJesteś jak flak od kiełbasy... :)
HotLuke69Super, dzięki :)

HotLuke69 is offline...

AshhBitchNo i poszedł...
xCalxMexChuj z nim...
JoAnStarTeż idę. Narka cipki :*
xCalxMexNarka pizdko :*
MyczLyncz: Czymej się flaka :D
JoAnStarŻałosne...

JoAnStar is offline...








~awenaqueen~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz