środa, 16 czerwca 2021

Nobody's Perfect Cz.8



xCalxMex: Angel?!

xCalxMex: HAAALO!
Angelix18Co?
xCalxMex: Nie uwierzysz co się stało!
Angelix18???
xCalxMex: Nawet nie próbujesz -,-
Angelix18Sr =/
xCalxMex: Michael ma dziewczynę :D
Angelix18:O
MyczLynczDaj to jeszcze do prasy, deklu
xCalxMex: Byłem rano :D
Angelix18Przecież teraz jest rano O_o
xCalxMex: U ciebie tylko
Angelix18Aaa, możliwe
PenguinLuAniołku? Co nie masz humoru?
Angelix18A tak jakoś
xCalxMex: :(
AshhBitchNawet ją fakt o dziewczynie nie powalił
MyczLynczAsh dodaj Josha
PenguinLuSerio?! Bo jakbym ja jej humoru nie dał rady poprawić -_-
xCalxMex: Nie oszukujmy się... Josh jest lepszy :D
PenguinLuI ty się zwiesz moim przyjacielem...
xCalxMex: ...
AshhBitchNapisałem mu esa

JoAnStar is online...

JoAnStar: Czego sieroty :)
JoAnStar: Hemmings, stęskniłeś się?
PenguinLuWaruj jak pies przy mej nodze
JoAnStar: Twoje niedoczekanie Hemmings :)
PenguinLu:)
AshhBitchPomóż nam Aniołka pocieszyć *^*
JoAnStar: A co się stało?
MyczLynczNie chce powiedzieć ;-;
JoAnStar: Lol. Angel wiem, że tęsknisz ale wracam w przyszłym tygodniu :))
PenguinLuTy to potrafisz poprawiać humor
Angelix18Jej! Mam nadziej, że mi coś kupisz :D
JoAnStar: A mam wyjście?
Angelix18Nope :D
PenguinLuSERIO?!
Angelix18Ale co?
PenguinLuPoprawił ci humor?
Angelix18No może trochę...
xCalxMexDOBRA! Pytamy teraz poważnie, co się stało?
Angelix18Eh, nic
PenguinLuTo ten twój współlokator?
Angelix18Nie! To znaczy może
PenguinLuO_O
PenguinLuWykastruje go -_-
AshhBitch>.<
AshhBitchTaki niebezpieczny soł macz
AshhBitch*załącznik*
AshhBitchNie martw się Andżi niedługo my też wracamy :D
Angelix18<333
PenguinLuNo i to ja będę twoim współlokatorem ^^
Angelix18Sorry, ale już go polubiłam <3
Angelix18Wgl w nocy włażę do niego do łóżka XD
PenguinLuTy robisz co?!
JoAnStar: Ogarnij, Hemmo.
JoAnStar: Ona się droczy -.-
PenguinLuWiem, ale wkurza mnie i tak -_-
Angelix18Dobra idę z dziewczynami na plaże :*
PenguinLuMrrr wyślij zdj ^_^
AshhBitchNajlepiej tu :D
PenguinLuNa pewno nie tu :)
JoAnStar: Czemu? Po za tym i tak widziałem już ją pół nagą, bez różnicy :)
PenguinLuO_O
JoAnStar: Nie pytaj, Hemmings
Angelix18Nie pytaj, Luke XD








~awenaqueen~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz