piątek, 30 lipca 2021

Love deal Cz.10 Rose

  


rainbow.unicorn 9 created the chat room…
6rainbow.unicorn9 joined the chat room…
Eat_everything_19 joined the chat room…
SadBoyAsh joined the chat room…
black_rose joined the chat room…


Eat_everything_19:
Wot?
Skąd znasz nick Rose?

black_rose:
Szlag!
To nie ja! To Michael!
Ja nie chciałam!

Eat_everything_19:
… Co?

black_rose:
A… To ty nie o tym.
Hehehehe
No to co tam Lucek?

Eat_everything_19:
O nie!
Miałaś go zablokować!

black_rose:
Lucek, ale on był tęczą :(
A ja jestem tolerancyjna wobec hejów *^*
Gejów*

Eat_everything_19:

SadBoyAsh:
Co ja tutaj robię?
Mike? Po co mnie tu dodałes?

Eat_everything_19:
ŻE CO?!

black_rose:
Na mnie nie pacz, ja nic nie wiem!

6rainbow.unicorn9:
Ruje!

Eat_everything_19:
Po jakiemu ty do mnie mówisz?

black_rose:
Piszesz* Lucek :3

6rainbow.unicorn9:
Ruje! Ruje! Ruje!
Ej, Rosie?

Eat_everything_19:
Nie podlizuj się PRZYJACIELU!
A ty mnie nie poprawiaj –,–

black_rose:
Czego?

6rainbow.unicorn9:
Dodaj swoją przyjaciółkę!

black_rose:
Why?

6rainbow.unicorn9:
Boooo Ash jest samotny :(

SadBoyAsh:
Nie jestem samotny –,–

bright_black joined the chat room…

bright_black:
Co ja tutaj robię?

SadBoyAsh:
Zadaje sobie to samo pytanie.

6rainbow.unicorn9:
Ej! Ja chciałem cię tylko poznać!

bright_black:
Rose?
Zrobiłaś grupowe zebranie par plus gej?
( ͡° ͜ʖ ͡°)

black_rose:
Kiedy to nie ja!

SadBoyAsh:
Jakich par?

6rainbow.unicorn9:
No bo mamy 2ASH i Ruje lol?

black_rose:
PRZESTAŃ MI TO WYPOMINAĆ DO JASNEJ CHOLERY!

Eat_everything_19:
Udam, że was nie znam :–)))
I przestań nas shipować –,–

SadBoyAsh:
2Ash brzmi głęboko, że aż wierzę, że to twojego autorstwa :D

6rainbow.unicorn9:
Ashley oni mnie obrażają!

bright_black:
Ej przecież on jest uroczy 3:

SadBoyAsh:
Serio?

black_rose:
Zdradzamy Olisia?
Ja go nie zdradzam, miał mi coś kupić!

bright_black:
A mi?

black_rose:
A ty miałaś iść się jebać >.<

bright_black:
Z tobą? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

black_rose:
–,–
Ze sobą
Jedziesz na ręcznym

6rainbow.unicorn9:
One wiedzą, że my to widzimy?

Eat_everything_19:
Nie przeszkadzaj! Ciekawe tematy poruszają

SadBoyAsh:
Luke zdeterminowany do działania ręcznego na rozmowach dwóch kobiet o masturbacji

Eat_everything_19:
To ty jebiesz pod stołem!

SadBoyAsh:
Nie myl mnie kurwa z Michaelem!

6rainbow.unicorn9:
To mi dojebał…

Eat_everything_19:
To za perkusją, co za różnica?!

SadBoyAsh:
Jak ty nie rozróżniasz stołu od perkusji to mamy problem w zespole
Luke, nie kłóćmy się.

Eat_everything_19:
Ty to zacząłeś.
Przez cb przestały pisać –,–

bright_black:
Ej!
Rose ukradła mi piwo!

black_rose:
Hy hy :D

Eat_everything_19:
Sporo pijecie widzę …

6rainbow.unicorn9:
Dajcie swoje zdj!
Rose, dawaj!

black_rose:
Powiedz N, powiedz I, powiedz E,
Powiedz
NIE!

6rainbow.unicorn9:
Ale chcę wiedzieć czy pasujesz do Luja
Luj ma bardzo dziwny gust ;/

Eat_everything_19:
Słucham…?

6rainbow.unicorn9:
Za słucham cię wyrucham ^_^

SadBoyAsh:
Gej na czacie xd

Eat_everything_19:
Rose, wywal go. Zablokuj. I Trzeba będzie zdezynfekować chat :–(((

6rainbow.unicorn9:
Serio właśnie zjebał noskiem?

black_rose:
Serio.
Meh.

Eat_everything_19:
… Czemu ja tu jestem?
Robie się na offline.

SadBoyAsh:
Stracisz możliwość zdobycia zdj Rose :D

6rainbow.unicorn9:
Nie zrobisz, bo Rosie wyśle zdj a ty chcesz mieć nową tapetę
*Wywraca oczami*

black_rose:
Niby kto tak powiedział?

6rainbow.unicorn9:
Ja! ^_^

SadBoyAsh:
Dawaj! Zdobywamy dla Luke’a nową tapetę!

black_rose:
Wybacz, nie.

6rainbow.unicorn9:
Ej!
Coś za coś!

black_rose:
Twojej mordy nadal nie widziałam :’)

6rainbow.unicorn9:
:(
No daj! Bo powiem Lujowi!

SadBoyAsh:
Hahaha ten z tym Luje XDDD
O co w ogóle chodzi?

Eat_everything_19:
Możesz przestać z tym Luje?!
O co wgl z nim chodzi?!

6rainbow.unicorn9:
No bo ona się pomyliła i napisała Luje zamiast Luke <3
Takie urocze <3
Ruje!

Eat_everything_19:
Fuck…
Rosie, proszę wyrzuć go!
Kupię ci szmaragd!
Ewentualnie oddam nerkę!

6rainbow.unicorn9:
O_O
Dobrze się czujesz, przyjacielu blondynie?

SadBoyAsh:
Wyślijmy go do lekarza od grzywek.

Eat_everything_19:
War
WAL* się Michael!

6rainbow.unicorn9:
Wczoraj waliłem :3
Do… no :D

Eat_everything_19:
Idź do Caluma

SadBoyAsh:
Michael nie chcemy słuchać o twoim życiu homoseksualnym.

6rainbow.unicorn9:
Nope, wole powkurzać ciebie i Asha <3

Eat_everything_19:
Chyba wkurwiać*

SadBoyAsh:
Nazywaj rzeczy po imieniu.

bright_black:
Zwalcie konia bo już wy mnie wkurwiacie tym pisaniem
*załącznik*
To Rose

black_rose:
Czy ty kurwa zwariowałaś?!

6rainbow.unicorn9 is typing…

bright_black:
To tylko zdj –,–

black_rose:
Idź kurwa…

black_rose is offline…

6rainbow.unicorn9:
WOOOOOOOOOOOOOW
Lukey! W twoim stylu!

Eat_everything_19:
Możesz się zamknąć?

6rainbow.unicorn9:
AAAA. No tak. Fapu fap ^_^

Eat_everything_19 is offline…

***

6rainbow.unicorn9:
Dziouszki
Ale wy się nie pokłóciłyście, c’nie?

Eat_everything_19:
Jeżeli tak to będzie twoja wina
I Asha

SadBoyAsh:
Bo czemu moja?

6rainbow.unicorn9:
Och, zaczyna się.
EJ!
Jeżeli się pokłóciły to teraz są jak wasze repliki tylko ładniejsze :D !

Eat_everything_19:
HA, HA
Chujowy żart –,–

SadBoyAsh:
Bo czemu moja wina?

Eat_everything_19:
Bo też chciałeś zdj

bright_black:
Przestańcie robić mi z Tel wibrator kiedy go nie potrzebuje –,–

6rainbow.unicorn9:
Hej Ash :D

SadBoyAsh:
Wybacz :(

Eat_everything_19:
Pogodziłyście się?

black_rose:
Ofkors :D

bright_black:
Tylko ona mi coś za łatwo wybaczyła :(

6rainbow.unicorn9:
Wot?

black_rose:
Ej Ej!
A chcecie zdjęcie Ash?!

Eat_everything_19:
Wyczuwam u nich napięcie :–)

SadBoyAsh:
Ja je wyczuwam w twoich gaciach :D

6rainbow.unicorn9:
Dobrze, że ja nie mam tych problemów ! XD
Chociaż mam gdy widzę boskich facetów na ulicy *–*

SadBoyAsh:
Na boga Ash, przestań ;–;

black_rose:
No to chcecie to zdj?

bright_black:
Pozostawię to bez komentarza :”)

6rainbow.unicorn9:
Ja! Ja chcę! Ash też chce!

SadBoyAsh:
JA?! ON KŁAMIE!

Eat_everything_19:
Już przestań, każdy wie, że masz chęć :D

SadBoyAsh:
Ci przypierdolić! :D

Eat_everything_19:
:D

6rainbow.unicorn9:
Nie uwierzycie, ale ich stopień rozmów poszerzy się !
Wreszcie rozmawiają więcej niż w ciągu miesiąca!

Eat_everything_19:
To się może zmienić

SadBoyAsh:
Lepiej nie.

black_rose:
*załącznik*

bright_black:
Serio?
To jest tak chujowe, że aż mi szybka pęka

Eat_everything_19:
Auto diss

6rainbow.unicorn9:
Jakie wy se dupy znaleźliście!
Wy widzicie?!
To ja jestem gejem, a lepiej na to reaguję niż wy!

Eat_everything_19:
Cicho, Ash poszedł zwalić

SadBoyAsh:
Tak, ciebie z łóżka!

black_rose:
hahahahaha

bright_black:
A mogłaś wziąć to z bielizną ;–;

Eat_everything_19:
Ze mnie się śmiejesz?
Jak możesz ;–;

SadBoyAsh:
COOOOOOOOOOOOOOO?!

6rainbow.unicorn9:
DAWAJ Z BIELIZNĄ!

black_rose:
Erotomany!

bright_black:
Twoje wyśle z bielizną :D
Wtedy ty wyślesz moje!

black_rose:
Tylko spróbujesz!

6rainbow.unicorn9:
Ej! Nie buntujcie ich bo oni zaraz naprawdę będą musieli zwalić, a mamy próbę :^

SadBoyAsh:
Za późno.
Luke już ma powstanie

Eat_everything_19:
Ty za to za chwilę będziesz miał bolesny upadek :”D

SadBoyAsh:
Widzicie?
Przyznał się :D

bright_black:
To każdy wiedział

6rainbow.unicorn9:
To było oczywiste

Eat_everything_19:
Serio?

black_rose:
No trochę xD

***

6rainbow.unicorn9:
JESU LASKI!

black_rose:
Hm?

bright_black:
Cio?

6rainbow.unicorn9:
CALUM RUCHA LUKE’A A TEN TYLKO LEŻY I DAJE SIĘ GWAŁCIĆ!

black_rose:
…Co?

bright_black:
hahahaha
Pokaż!

6rainbow.unicorn9:
*załącznik*
:””””””(

bright_black:
HAHAHAHAHAHAHAHAHA
DZWONIE PO OLISIA

black_rose:
Kto to jest na dole filmiku?

6rainbow.unicorn9:
Esztyn :D

black_rose:
I oni tak w jednym pokoju są?

6rainbow.unicorn9:
Wpadliśmy na noc do Luke’a! :D
Co prawda Ash nadal jest niechcianym gościem, ale…
:D

black_rose:
To dlatego taka załamka i daje się ruchać

6rainbow.unicorn9:
Możliwe XD

black_rose:
Dlaczego tam są dwa łóżka i to bardziej hotel przypomina, a nie pokój?

6rainbow.unicorn9:
Yyy, bo… Jak byliśmy młodsi to przytargaliśmy do pokoju Luke’a drugie łóżko, bo Ashton nie mieszka w naszym mieście. Zawsze zostawał na noc u Luke’a.

black_rose:
Yhym
Wcale to nie brzmi jak wymówka :X

6rainbow.unicorn9:
Dobra, idę ich rozdzielić.
Papa!








~awenaqueen~


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz