środa, 7 lipca 2021

Old Tree House Cz.21-30



~(21)~

    "Przepraszam. Miałam zły dzień. Dowiedziałam się, że ojciec wyszedł za dobre sprawowanie. Luke, ja się go boję. Tak bardzo się boję...
17.09.15r"



~(22)~

    "Spokojnie, on cię nie skrzywdzi. Podobno masz nowy dom. Po szkole od razu tam wracaj. Wytrzymam, o ile co jakiś czas dasz znać, że żyjesz. Dziś twoje urodziny!!
Wszystkiego Najlepszego Ptaszyno! Mam dla ciebie prezent. Nie wierzę, że to zrobiłem, ale pod szklaną kulą sprawdź. Tylko się nie przestrasz :p
17.09.15r"



~(23)~

    "Kto to? Nie mów, że to ty :O
Poza tym, dlaczego mi dajesz zdjęcie?
19.09.15r"



~(24)~

    "Tak to ja. Niestety to zdjęcie sprzed mojej choroby. Ale nie martw się. Myślę, że nie zmieniłem się pod względem fizycznym :)
No może troszeczkę. A ty dasz mi swoje zdjęcie, skoro nie chcesz, bym cię widział? Proszę...
20.09.15r."



~(25)~

    "Eliz? Dlaczego nie odpisujesz?
1.10.15r"



~(26)~

    "Ptaszyno? Co zrobiłem źle? Mogę to naprawić? Już nie chcę twojego zdjęcia, tylko odpisz. Wiesz, że dla ciebie wszystko...
29.10.15r"



~(27)~

    "Nie mam sił... Czemu jestem taki wykończony, gdy z tobą nie piszę? Eliz... To smutne... I zabawne. Haha. Moja mama twierdzi, że zwariowałem, że sobie ciebie wymyśliłem. To NIE PRAWDA! Ty istniejesz! Ten domek też istnieje!
Eliz? Mogę jej pokazać nasze liściki?
11.11.15r"



~(28)~

    "Nie pokazałem. Mama ma mnie za idiotę i psychopatę. Ona chce mnie zamknąć, Eliz. Pomóż mi. Ja nie chce znów być zamknięty. Przecież ty istniejesz!!!!!!
13.11.15r"

    Na karteczce były małe kropki czerwonej cieczy...



~(29)~

    "Przepraszam, Luke. Przepraszam, że mnie nie było! To przez ojca. Uciekłam. Uciekłam za granicę. Teraz wróciłam, bo zdałam sobie sprawę, że cię zostawiłam. Naprawdę mi przykro. Proszę, odpisz i napisz, że to nie była krew.
12.12.15r"



~(30)~

    "Luke błagam, odpisz mi. Napisz, że nic ci nie jest! Dam ci swoje zdjęcie, ale odpisz!
16.12.15r"










~awenaqueen~


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz