środa, 7 lipca 2021

Old Tree House Cz.31-40



~(31)~

    "Żyję, ptaszyno.
19.12.15r"



~(32)~

    "O mój boże! Luke jak ja się o ciebie martwiłam! Zwariowałeś?! Nie strasz mnie tak idioto!
20.12.15r"

    On wiedział, że płakała. Kartka na to wskazywała...



~(33)~

    "Byłem na leczeniu. Mama mnie leczyła swoimi sposobami. Wiesz... Możliwe, że to moja ostatnia kartka, więc chcę, byś wiedziała, że mi zależy. Żałuję swoich czynów, ale po raz kolejny czasu nie cofnę. Jestem potworem.
Żegnaj, Eliz...
24.12.15r"



~(34)~

    "Żartujesz, prawda?! Napisz, że żartujesz! Nie możesz! Przecież pisałeś, że zawsze tu będziesz! Kłamałeś? Wszyscy mnie okłamują. Nienawidzę cię!!
25.12.15r"



~(35)~

    "Zależy ci? Jesteś w stanie przyjaźnić się z... Z chorą osobą?
Nie miałem już odpisywać... Szlag by to!
29.12.15r"



~(36)~

    "Pomogę ci. Obiecuję. Tylko daj mi szansę ok?
Szczęśliwego nowego roku!
31.12.15r-1.1.16r"



~(37)~

    "Zwariowałaś!! Co ty tu robisz w nocy :O
To niebezpieczne!! Nigdy więcej tego nie rób!
1.1.16r"



~(38)~

    "Ale... Tylko w nocy wiem, że nawet jak na siebie trafimy, to mnie nie zobaczysz.
Luke.... Co ci jest?
2.1.16r"



~(39)~

    "Aż tak bardzo nie chcesz się ze mną spotkać?
Dlaczego?
Przecież cię nie skrzywdzę, ptaszyno.
Kocham cię.
Nie mogę skrzywdzić kogoś, kogo kocham, wiesz?
3.1.16r"



~(40)~

    "Co ty wypisujesz?! Jak możesz mnie kochać, nie znając mnie?! Nigdy nie chcę cię spotkać! Nigdy mi nie obiecałeś, że się nie spotkamy. To ja pytam: Dlaczego?!
4.1.16r"

    Jeszcze nie wiedziała, że ta karteczka wywoła lawinę nieszczęścia...










~awenaqueen~


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz