środa, 7 lipca 2021

Old Tree House Cz.11-20



~(11)~

    "Czy ty... Jesteś chory? Masz jakieś zaburzenia? Jeżeli to będą zwykłe rozmowy na kartkach, to myślę, że się mniej będę bać. Możesz mi obiecać, że się nie spotkamy?
24.08.15r"



~(12)~

    "Nie, nie jestem chory. Jestem Luke. Mam dziewiętnaście lat i jestem bardzo samotny. Kiedyś znalazłem ten domek - jakieś dwa lata temu - i to nie moja wina, że przeczytałem twój pamiętnik. Leżał na wierzchu i ja myślałem, że go wyrzuciłaś, bo nie pisałaś w nim od trzech lat. Wiem, że mnie to nie usprawiedliwia, ale naprawdę mi przykro :(
Przepraszam, czasu nie cofnę. Nie wiem zresztą, czy bym tego chciał. Wiem o twoich problemach w domu i o tym, że ty też jesteś, byłaś, samotna. Nie wiem czemu, ale poczułem między nami więź. Ty też ją czujesz, prawda? Inaczej byś mi nie odpisała na początku.
Ps. Przepraszam, że mnie tak długo nie było :( Mam małe problemy...
28.08.15r"



~(13)~

    "Rozumiem. Też chciałabym ci się przedstawić, ale ty wszystko o mnie wiesz. Jestem smutna z tego powodu.
Nie wiem, czy czuję tą więź. Już nie jestem samotna. Mam znajomych i rodzinę.
Nadal mi nie obiecałeś... Dlaczego?
28.08.15r"



~(14)~

    "Znów mi zeszło :(
Zacznijmy od nowa! Ja będę udawał, że nic nie czytałem, więc przedstaw się :)
2.09.15"



~(15)~

    "Ok? No wiec jestem Eliza i mam siedemnaście lat, a tak konkretnie to kończę za dwa tygodnie.
Jakie masz problemy? Mogę jakoś pomóc - o ile nie wymaga to spotkania?
3.09.15r"



~(16)~

    "Odpisujesz dzień po mnie :D
Jestem szczęśliwy, że przychodzisz tu codziennie, a czasem na marne, bo nie jestem tu codziennie :(
Mam problemy, ale nie będę cię nimi martwił. Dam sobie radę. Jestem dużym chłopakiem :P
A co do twoich urodzin to będę miał dla ciebie prezent.
5.09.15r"



~(17)~

    "Możesz mi w końcu obiecać...?
11.09.15r"



~(18)~

    "Czemu tak długo cię nie było? Tęskniłem, wiesz? Przez ciebie odchodzę od zmysłów, a ja nawet nie wiem, jak wyglądasz....
12.09.15r"



~(19)~

    "Przesadzasz. Mam swoje życie, a co najważniejsze, szkołę -.-
Nie mogę siedzieć  w tym pierdolonym lesie 24/na dobę!
Nie wkurzaj mnie.
15.09.15r"



~(20)~

    "Nie znam cię od tej strony. Dlaczego krzyczysz? Przecież ja nic nie zrobiłem złego. Myślałem, że jesteś inna. Chciałem ci zrobić niespodziankę, ale ty...
16.09.15r"










~awenaqueen~



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz